וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדי בן שטרית, ממובילי מחאת מתנגדי החיסונים, חלה בקורונה

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 9:20

בן שטרית, שהיה ממובילי מחאת בלפור, סיפר לוואלה! כי חלה בנגיף ואף החלים לאחרונה, וכי מצבו טוב. בשיחה טען כי המניע לפעולותיו הוא מוסרי בלבד, וכי הוא אינו פועל מאג'נדות פוליטיות. "כולם משקרים את כולם. אין פה שקיפות. אין פה שום דבר אמיתי"

אחד ממנהיגי מחאת מתנגדי החיסונים, סדי בן שטרית, חלה בקורונה. בן שטרית, שהיה גם ממובילי מחאת בלפור, סיפר כי חלה ככל הנראה כשהתארח יחד עם בנו בבית חבריו, שחלו אף הם. כעת לדבריו, מצבו טוב. "המלחמה שלי היא מלחמה מוסרית - משקרים אותנו".

"חליתי ביום ראשון שעבר, נודע לי ולבן שלי בן ה-9 שהתארחנו אצל חברים שהם חולים", סיפר לוואלה!. "הלכנו שנינו להיבדק ואז הסתבר שחלינו, אז נשארנו בבית בבידוד כמו שצריך, עשרה ימים לפי הפרוטוקול של הרופאים. במקביל בשני-שלישי התחלתי להרגיש עייפות וחולש,ה והתחיל חום לא גבוה שהגיע הכי גבוה ל-38.7 ביום רביעי, שזה היה כנראה בשיא המחלה אצלי. ביום חמישי כבר התחלנו להרגיש יותר טוב. הבן ביום חמישי היה כבר בריא לגמרי".

סדי בן שטרית בהפגנה מול מעון ראש הממשלה בירושלים. תומר אפלבאום, הארץ
סדי בן שטרית בהפגנה מול מעון ראש הממשלה בירושלים/הארץ, תומר אפלבאום

לפי בן שטרית, לפני יומיים הוא ובנו ביצעו בדיקות נוספות וכבר חזרו לשגרה. על אף שבלימת התחלואה מיוחסת למבצע החיסונים נגד הנגיף, בן שטרית טוען כי לא כך הדבר. "המסר שלי הוא שיש מחלה ששמה קורונה ואנחנו צריכים ללמוד לחיות לצידה ולא להרוג את העולם בגלל הקורונה", הוא טוען. "כמו שיש מחלות אחרות שאנחנו חיים איתן גם עם זו צריך לחיות. זה מאד פשוט. זה המסר. זה שעברתי את המחלה זה רק מחזק את עמדתי".

"כל המלחמה שלי גם בבלפור וגם עכשיו היא בכלל באה מתחום המוסר ואין לי שום עניין עם פוליטיקה ואין לי שום עניין עם אג'נדות", הוא אומר. לדברי בן שטרית, "משקרים אותנו. בבוקר בערב ובכל מקום משקרים אותנו. הם גם מודים בזה ואומרים שמשקרים את הציבור כשאומרים שעושים תו ירוק, לא לטובת הציבור שירגיש טוב אלא כדי שיעשה את הזריקות שלנו. נחמן אש אומר שמסרו נתונים לא מדויקים ממשרד הבריאות. כולם משקרים את כולם. אין פה שקיפות. אין פה שום דבר אמיתי. אני ממשיך את המאבק שלי. מה שבאמת מעניין אותי זה מוסר, כל השאר באמת לא מעניין אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully