וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נגד מנתח בכיר: נכנס לבית ספר והכה בן 8 שרב עם בנו

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 18:18

לטענת הילד שנפגע, הפרופסור הבכיר הגיע לבית הספר היסודי בו לומד בנו, חנק אותו, סטר בפניו, ועודד את שני בניו הקטנים לחבוט בו, כל זאת לעיני שאר הילדים בכיתה. אמו של ל' סיפרה בבכי: "איך אדם מבוגר מגיע לבית ספר ועושה מעשה כזה חמור? בני מפחד לחזור לשם"

תלונה הוגשה היום (רביעי) נגד פרופסור בכיר, מנתח במקצועו, שלכאורה הכה הבוקר ילד בן 8 בשטח בית ספר יסודי, ככל הנראה בשל סכסוך עם בנו, הלומד איתו באותה הכיתה.

ל', הילד שנפגע על ידי המנתח, סיפר לוואלה! כי לפני כמה ימים בנו של הפרופסור פתח את דלת תא השירותים בו שהה, כדי להציק לו, ובתגובה הוא עיקם את ידו. לדבריו, אביו של הילד הגיע הבוקר לבית הספר כדי "לסגור איתו חשבון" לכאורה. האב הגיע לבית הספר בזמן הלימודים ודרש משני בניו הקטנים להכות את ל'. בניו בעטו וחבטו בו, וכשהצליח להימלט ונכנס לכיתת הלימודים, האב ושני בניו המשיכו לרוץ אחריו. בתוך הכיתה תפס האב את חולצת הילד, חנק אותו וסטר בפניו תוך שהוא צועק "אתה לא נוגע יותר בבן שלי", לטענתו מול הילדים האחרים בכיתה.

אמו של ל' סיפרה כי הבוקר טילפנו אליה סגנית מנהלת בית הספר והיועצת וסיפרו לה כי בנה הוכה על ידי האב: "התחלתי להיכנס להיסטריה, נסענו לבית ספר אספנו את הבן שלי והגשנו תלונה במשטרה. איך אדם מבוגר מגיע לבית הספר ועושה מעשה כל כך חמור. אני לא מסוגלת לנשום", סיפרה בבכי. "איך ממשיכים מפה? אני לא שולחת את הבן שלי לבית הספר, הוא מפחד לחזור כרגע".

תלונה שהוגשה במשטרה כנגד אב שהכה ילד בן 8 היום בבית ספר. אתר רשמי, מערכת וואלה!
התלונה שהוגשה נגד המנתח הבכיר/מערכת וואלה!, אתר רשמי
הודעת המוסד החינוכי אודות המקרה בו אב הכה ילד בן 8 בבית ספר. אתר רשמי, מערכת וואלה!
המכתב שנשלח מהנהלת בית הספר להורים/מערכת וואלה!, אתר רשמי
עו״ד ניר דוד. ספיר לוי
"לא נרפה עד שהדין איתו ימוצה". עו"ד ניר דוד/ספיר לוי

"היו להם מריבות, אבל זה ענייני ילדים קטנים, בני 8. אז אתה בא ולוקח את החוק לידיים בבית ספר ופוגע בחסר ישע? בת דודה שלו בכיתה ה' שלומדת גם בבית הספר קלטה מה קרה והלכה לבקש עזרה. ל' לא זכר מההלם את כל מה שקרה שם. הילדים שסיפרו מה קרה שם גם יגישו עדות במשטרה", הוסיפה האם.

אביו של ל' סיפר לוואלה! כי פנה לבית הספר בניסיון לברר מדוע האב נכנס לשטח בית הספר: "איפה הגורמים האחראים? איפה המאבטח? אסור למבוגרים להיכנס לשטח בית הספר גם בשל הקורונה.
שלשום הבן שלו הטריד את הבן שלי, כאשר הוא היה בשירותים ופתח לו את תא השירותים. הבן שלי תפס ועיקם לו את היד כי הוא חדר לו לפרטיות. הם רבו כמו חברים וזה טופל על ידי בית הספר".

עו"ד ניר דוד, המייצג את הוריו של ל' אמר כי "מדובר במקרה חמור ומקומם. כניסתם של הורים לתוך מתחם בית הספר אסורה. נצטרך לבדוק לעומק כיצד קרה שהורה ברברי נכנס לשטח בית הספר ומפליא את מכותיו בקטין בן 8. אינני מתכוון להרפות ואעמוד על המשמר על מנת שהדין ימוצה עם ההורה המכה ותיערך בדיקה יסודית של כל הגורמים הנוגעים בדבר".

במכתב מטעם בית הספר נכתב כי: "קיים חשש כי הורה היה מעורב באירוע אלימות כלפי תלמיד. אנו חוזרים ומדגישים כי פנייה של הורה לתלמיד אסורה על פי חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully