וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקפריסין מעריכים: איראן לא קשורה לניסיון לפגוע באנשי עסקים ישראלים

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 13:01

אתר מקומי דיווח כי הרשויות סבורות שבניגוד להצהרות שהגיעו מבכירים בישראל, טהראן לא הייתה מעורבת בניסיונות לפגוע באנשי עסקים ישראליים - וכי טדי שגיא לא היה היעד, אלא בכירים אחרים בחברת ההימורים שלו באי

בווידאו: בנט ולפיד מתייחסים לאיומים על טדי שגיא/צילום: עורץ הכנסת

הרשויות בקפריסין לא מאמינות שאיראן מעורבת בתכנון פגיעה באנשי עסקים ישראלים, למרות ההצהרות של ראש הממשלה ובכירים אחרים - כך דווח היום (רביעי) באתר הקפריסאי Philenews. עוד דווח כי הרשויות לא מאמינות שהמיליארדר טדי שגיא היה המטרה, כפי שנטען, אלא בכירים אחרים בחברת ההימורים שלו הפועלת באי.

הפרשה נחשפה אחרי שהמשטרה בניקוסיה עצרה בשבוע שעבר אזרח אזרי, עם דרכון רוסי, בחשד שנשכר לביצוע החיסולים. החשוד, בן 38, לא משתף פעולה עם המשטרה והוא מסרב להשיב לשאלות, אבל אתמול הוא הציג בפני השוטרים את שני המקומות באי נאפה שבהם שכר שתי מכוניות.

באחת המכוניות אותר אקדח עם משתיק קול, זמן קצר אחרי שחצה את אזור החיץ המפריד בין קפריסין הטורקית לחלק היווני של האי. לפי דיווחים בכלי התקשורת, הוא הגיע מרוסיה לפני שלושה שבועות והיה תחת מעקב המשטרה.

טדי שגיא, 23 ביוני 2011. ראובן קסטרו
בקפריסין מכחישים שהוא היה על הכוונת. טדי שגיא/ראובן קסטרו

ביום שני, ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בנאומו במליאת הכנסת כי "איראן ממשיכה בכל העת במאמציה לפגוע באזרחי ישראל, גם בימים האחרונים, בפעולה שסוכלה בקפריסין". שגרירות איראן בקפריסין הכחישה את הטענות, ואמרה כי הן "חסרות בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully