וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין ברעננה שהחל לשקוע ופונה מדייריו - נהרס באופן מבוקר

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 9:05

העירייה הודיעה כי הדיירים פונו מחשש לקריסה של הבניין ברחוב הגליל בעיר. גורמי מקצוע קבעו כי הבניין יוצא להריסה ויושבי המבנים הסמוכים פונו גם כן

בווידאו: דיירים פונו מבניין ברעננה שהחל לשקוע במהלך עבודות תמ"א/כבאות והצלה

בניין ברעננה פונה היום (שני) מדייריו לאחר שהחל לשקוע במהלך עבודות תמ"א. העירייה הודיעה כי הדיירים פונו מחשש לקריסת המבנה, וגורמי מקצוע קבעו כי בעקבות מצבו הוא יוצא להריסה. במקום הוקם חפ"ק מיוחד והוחלט לפנות גם את דיירי המבנים הסמוכים. כעבור שעות, הבניין הוצא להריסה באופן מבוקר.

לזירה הגיעו ראש העיר, חיים ברוידא, מהנדס העיר וצוותי ביטחון של עיריית רעננה, בליווי לוחמי אש ושוטרים, והבניין נבדק על ידי צוותים הנדסיים.

"המקרה הזה הוא עדות לכך למה שאני טוען זמן רב וזה לא לאפשר תמ"א 38 רגילה אלא אך ורק הריסה ובנייה מחדש, גם לטובת הדיירים וגם לטובת חיזוק הבניין", אמר ראש העיר. "הבניין הזה יידרש להיהרס ולהיבנות מחדש. אנו שולטים במצב ונדאג לטפל בדיירי הבניין".

בניין מגורים מיועד להריסה ברעננה 04 באוקטובר 2021. דוברות כב"ה
בניין המגורים בעננה שפונה מדייריו. היום/דוברות כב"ה

פינוי הבניין ברחוב הגליל 42 ברעננה מגיע לאחר שורת מקרים דומים שאירעו לאחרונה בהם דיירים בערים שונות התלוננו על מצב המבנה בו הם גרים, ולאחר בדיקה הנדסית הם פונו. בכלל המקרים האזרחים גילו עירנות בעקבות מקרה חריג שאירע בחולון, בו יממה לאחר שבניין בסכנה פונה מדייריו הוא קרס והתמוטט מעצמו - לפני שבצעה הריסה מתוכננת.

  • עוד באותו נושא:
  • רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully