וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת רה"מ: מתנקש שנשלח ע"י איראן ניסה לפגוע בישראלים בקפריסין

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 14:22

דובר ראש הממשלה הוציא הודעה בה הוא מאשר כי סוכל ניסיון פיגוע איראני על אדמת קפריסין, כנגד אנשי עסקים ישראלים. "אין מדובר באירוע פלילי, ואיש העסקים טדי שגיא לא היה היעד למתקפה"

לשכת ראש הממשלה הודיעה היום (שני) כי האירוע שסוכל בקפריסין, וכוון לכאורה כנגד איש העסקים הישראלי טדי שגיא, היה למעשה אירוע טרור מצד איראן שניסתה לפגוע באנשי עסקים שמתגוררים בקפריסין. דוברו של ראש הממשלה נפתלי בנט, מתן סידי, הבהיר בהודעה החריגה כי "לא מדובר באירוע פלילי, איש העסקים טדי שגיא לא היה היעד למתקפה".

איש יחסי הציבור הדן אורנשטיין, המייצג את שגיא, חזר הבוקר ב-103FM על הגרסא לפיה מדובר בניסיון פיגוע איראני. "אני יכול לומר בוודאות שמדובר באירוע ביטחוני, בניסיון פיגוע איראני וזה גם מה שהותר לנו לפרסם. אני מניח שתתוודעו לעניין הזה בימים הקרובים". לדבריו, מטרות "הפיגוע" היו ישראלים שעובדים בקפריסין ולא שגיא ספציפית. "המטרה הייתה לפגוע באזרחים ישראליים על אדמת קפריסין". הוא שלל עימות עסקי בין שגיא לבין גורמים שרצו לפגוע בו. "דברים מופרכים", אמר אורנשטיין.

טדי שגיא, 23 ביוני 2011. ראובן קסטרו
"לא היה היעד למתקפה". טדי שגיא/ראובן קסטרו

לשגיא, מייסד חברות ההימורים באינטרנט "פלייטק" ו"סייף צ'ארג'", יש שותפים עסקיים בחברות הנוגעות בתחום זה. בין הצדדים התגלע סכסוך בשנתיים האחרונות. לפי גורמים המקורבים למערכת אכיפת החוק, השותפים העבירו את ה"טיפול" בסכסוך של שגיא ושותפיו לגורמים עברייניים. שגיא, שריצה לפני 25 שנה מאסר בגין עבירות שוחד ומרמה, ניסה בחודשים האחרונים להגיע מולם להסדר. למרות זאת המהלך לא צלח, ואחת הסברות טוענת כי זה הוביל להוצאת ניסיון החיסול לפועל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully