וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר בר לב: "אין לצה"ל שום תפקיד בתכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית"

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 9:59

השר לביטחון פנים פרסם הבהרה בחשבון הטוויטר שלו בה אמר כי בניגוד לפרסומים בתקשורת, בדיון עם צוות השרים "לא דובר בשום צורה שהיא על הצורך במעורבות צה"ל במאבק". לדבריו, "‏בכל 3 שעות הדיון המילה צה"ל הוזכרה רק בהקשר של גנבות אמל"ח מבסיסיו ומניעתן"

השר לביטחון הפנים עמר בר לב אמר היום (שני) כי הפרסומים לפיהם צה"ל יהיה מעורב בתכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית, אינם נכונים. "בדיון בצוות השרים למאבק בפשיעה ברחוב הערבי אמש לא דובר בשום צורה שהיא על הצורך במעורבות צה"ל במאבק, ואין לצה"ל שום תפקיד בתכנית שמוביל המשרד לבטחון הפנים בראשותי", כתב השר בר לב בחשבון הטוויטר שלו.

לדברי השר, "‏בכל 3 שעות הדיון המילה צה"ל הוזכרה רק בהקשר של גניבות אמל"ח מבסיסיו ומניעתן". בפגישה בין השרים אמש אישר ראש הממשלה נפתלי בנט את תכנית העבודה שהוצגה על ידי סגן השר לביטחון פנים, יואב סגלוביץ, במסגרתה תתבצע עבודה מתואמת בשיתוף כלל המשרדים והגופים הרלוונטיים, לרבות משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי, המטה לביטחון לאומי, הייעוץ המשפטי לממשלה, פרקליטות המדינה, רשות המיסים והרשות לאיסור הלבנת הון.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, 6 באוגוסט, 2021. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
"המילה צה"ל הוזכרה רק בהקשר של גנבות אמל"ח". עמר בר לב/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

עוד פורסם כי הוחלט על טיפול ממוקד בסוגיית אמצעי הלחימה הבלתי חוקיים, וכי על אף שצה"ל ושב"כ יסייעו בקידום איסוף הנשק הלא חוקי, סמכויותיהם לא יורחבו. שב"כ יפעל בהתאם לצורך ובמסגרת החוק הקיים, שמאפשר את הפעלת הסמכויות הנדרשות על ידו. החוק הנוכחי לא ישונה. עם זאת, גורם ביטחוני אמר כי שר הביטחון ונציגי צה"ל כלל לא השתתפו בדיון זה. לדבריו, "אין לצה"ל מושג על מה מדובר. נבדוק את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully