וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב פוריידיס הוכה למוות, מטען חבלה התפוצץ בחיפה

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 9:09

בן ה-55 תחילה פונה במצב קשה מאוד לביה"ח הלל יפה, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ועצרה בזירה חשוד בן 24, תושב פוריידיס גם הוא. במקביל, המשטרה עצרה תושב חיפה בן 52 בחשד שהטמין מטען שהתפוצץ מתחת לרכב בעיר. אדם נפצע באורח קל ושני רכבים ניזוקו

בווידאו: פיצוץ מטען חבלה שהוטמן מתחת לרכב בחיפה/תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

גבר בן 55 הוכה למוות הבוקר (שני) בקטטה בפארק תעשיות בעמק חפר. צוות מד"א תחילה פינה את הגבר, תושב פוריידיס, במצב קשה מאוד תוך פעולות החייאה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נאלצו לאחר זמן קצר לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ובשלב זה עצרה בזירה חשוד בן 24, תושב פוריידיס גם הוא.

במקביל, המשטרה עצרה תושב חיפה בן 52, בחשד שהטמין מטען חבלה שהתפוצץ מתחת לרכב ברחוב קדושי דמשק בעיר. כתוצאה מהפיצוץ אדם נפצע באורח קל ונגרם נזק כבד לשני כלי רכב.

שני רכבים שניזוקו בפיצוץ מטען שהוטמן מתחת לרכב בחיפה, 4 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת הפיצוץ ממטען החבלה, חיפה/דוברות משטרת ישראל

הרקע לתקרית בחיפה הוא סכסוך שניצת לאחרונה שוב בין משפחות עיר. החשוד שנעצר בחשד למעורבות באירוע שייך למשפחה יריבה. בהמשך הבוקר, המשטרה תבקש את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

כמו כן, במהלך הלילה אוטובוס הובער וכן כתובות גרפיטי בערבית רוססו על גבי האוטובוס ועל קיר סמוך ברחוב התשעה ברמלה. המשטרה פתחה בחקירה.

ראש הממשלה נפתלי בנט בדיון של קבינט הקורונה, 3 באוקטובר 2021. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"מצפה מהחברה הערבית לשיתוף פעולה". בנט, אתמול/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט כינס אמש את צוות השרים למאבק באלימות ובפשיעה בחברה הערבית, ברקע העלייה במעשי הרצח והאלימות בשבועות האחרונים. בין היתר, הוחלט על טיפול ממוקד בסוגיית אמצעי הלחימה הבלתי חוקיים, וכי צה"ל ושב"כ יסייעו בקידום איסוף הנשק הלא חוקי - אך סמכויותיהם לא יורחבו. עם זאת, גורם ביטחוני אמר כי שר הביטחון ונציגי צה"ל כלל לא השתתפו בדיון זה.

"אני מצפה מהחברה הערבית לשיתוף פעולה מלא במלחמה כנגד הפשע והאלימות בחברה הערבית. במהלך שנים התפתחה פה מדינה בתוך מדינה, אני חושב שכולנו עכשיו כבר ערים לזה. הטיפול בהיקפים הגדולים האלה לא יקח יום ולא יומיים, אבל אנחנו על זה. אנחנו פועלים ונמשיך לפעול", סיכם בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully