וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן הדוגמניות שי אביטל זומן לחקירה והתבקש לחזור לישראל

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 9:27

שלושה חודשים לאחר הגשת התלונות נגדו, המשטרה זימנה לחקירה את אביטל, החשוד בהטרדות ותקיפה מינית של נשים שייצג. מאז שהתפוצצה הפרשה הוא שוהה בחו"ל, ו-26 תלונות הצטברו נגדו בזמן שחלף. גורם במשטרה: סביר שייעצר בתום החקירה

בווידאו: גל ברעם מעידה בכנסת על היחס שקיבלה כשהגיעה להגיש התלונה במשטרה/צילום: ערוץ הכנסת

המשטרה זימנה הבוקר (ראשון) את שי אביטל, החשוד בעבירות מין בנשים שייצג, לחזור לישראל לטובת החקירה נגדו. התלונות הראשונות נגד סוכן הדוגמניות הוגשו בחודש יולי, ומאז התלוננו נגדו 26 נשים - בהן הדוגמנית גל גברעם. גורם במשטרה העריך שייעצר בתום החקירה.

מאז שעלו החשדות נגדו, אביטל שוהה בחו"ל. "הוא יצא כדין", אמר עורך דינו עורך דינו ששי גז לפני כחודשיים, והדגיש כי אביטל לא ברח. "אי אפשר להתייצב במשטרה אם לא קיבלת הזמנה, זה לא תוכנית כבקשתך", אמר. "אדם מתייצב במשטרה אם הוא מוזמן. אני לא חושב שצריך לשתף אתכם מה עושה האיש בחייו, הוא נמצא בחו"ל לעבודה, נסע כדין, לא הוזמן לחקירה, אין צו עיכוב יציאה".

שי אביטל. ניר פקין
אביטל/ניר פקין

הפרשה התפוצצה לאחר ששורת נשים ודוגמניות שעבדו תחתיו מסרו עדויות לתכניות "הצינור" ו"חשיפה", בהן האשימו כי תקף והטריד אותן מינית וגם עדות אחת בה נטען לאונס. אחת הנפגעות העידה אביטל נכנס איתה לחדר, טרק את הדלת, התקרב אליה, "הכניס ידיים, דחף אצבעות", ולמרות שאמרה לו "תעוף ממני", הוא המשיך לגעת בה בכוח. עוד סיפרה הנפגעת כי הוא הוריד את מכנסיו ותפס את מותניה בכוח בניסיון לחדור אליה.

בהמשך, הדוגמנית יוצאת האח הגדול גל גברעם הצטרפה למתלוננות בפוסט שצבר תאוצה ברשתות. בסרטון שפרסמה גוללה את היחס המשפיל שקיבלה מהמשטרה כשניגשה להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות בטענה כי הטריד אותה מינית, ואף סיפרה שכשהגיעה לתחנת המשטרה והסבירה לשוטר שהמעשה אירע לפני כשנתיים, נשאלה מדוע הגיעה להתלונן רק עכשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully