וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטל בת ה-17 נרצחה בקריית מוצקין, החשוד עבד במחלקה הפסיכיאטרית בה אושפזה

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 16:39

ליטל יעל מלניק בת ה-17, שגופתה נמצאה קבורה סמוך לאתר בנייה בקריית מוצקין, עברה רק לפני יומיים לפנימייה בדרום. לאחר שאתמול לא נוצר עמה קשר לאורך כל היום, דיווחה סבתה למשטרה על היעלמותה. החשוד בן ה-49 יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו

בווידאו: זירת מציאת גופת הנערה ליטל יעל מלניק בקרית מוצקין/עריכה: אביעד בללי

בדירת סבתה של ליטל יעל מלניק בת ה-17 באור עקיבא, יושבת משפחתה בהלם. גופתה נמצאה הבוקר כשהיא קבורה חלקית באדמה בקריית מוצקין. על פי הפרטים הידועים עד כה, הנערה עברה לפנימייה רק יומיים לפני היעדרה. במהלך שהותה שם סיפרה לצוות החינוכי על קשר שיש לה עם גבר בן 49, אח בבית חולים פסיכיאטרי בו אושפזה לפני כשנה. בחקירתו טען כי הוצא נגדו צו הרחקה מהנערה, לבקשת הסבתא.

לאורך כל יום שישי היתה סבתה בקשר עם הפנימייה בתהייה היכן נמצאת נכדתה, ובסוף היום דיווחה למשטרה על היעדרותה. הסבתא הובאה היום לחיפה וזיהתה את הגופה, שנשלחה לנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. טרם נקבע מועד להלוויה. הארכת מעצר החשוד ברצח תתקיים מחר בבית משפט השלום בחיפה.

גופת נערה בת 17 נמצאה בקריית מוצקין, 2 באוקטובר 2021. ועד שי עגנון 6, אתר רשמי
האתר בו נמצאה גופתה של מלניק, היום/אתר רשמי, ועד שי עגנון 6

האירוע התרחש ככל הנראה בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר בלילה שבין שישי לשבת. שומר של אתר הבנייה הסמוך היה משוכנע שאנשי החי פארק, שנמצא בסמיכות למקום בו נמצאה הגופה, טומנים פגר של חיה. משחשד שמדובר בגופת אדם הזעיק את המשטרה.

החשוד ברצח הנערה הוא אח במחלקה לנוער וצעירים בגילאי 21-12 במרכז הרפואי לבריאות הנפש "מעלה הכרמל" בטירת הכרמל, שם היתה מלניק מאושפזת לפני כמה חודשים. לפני כחצי שנה נחשפה פרשה אחרת במחלקה זו, בעקבותיה הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד המאבטח רפי שרוף, בן 23 מעוספיא, שעבד שם, בגין עבירות של מעשה סדום ומעשים מגונים בילדה כבת 13 שאושפזה במחלקה.

הוריה של מלניק, שלמדה בפנימיית כרמיה בדרום, נמצאים ברוסיה, וסבתה שימשה לה אפוטרופסית. כשדיווחה למשטרה, מסרה את שמו של החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully