וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דם שוטרים אינו הפקר": מחאת הרשת של השוטרים אחרי התקיפה בכפר קאסם

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 20:16

האלימות כלפי השוטרים עוררה תגובות זועמות. שוטרים להעלות תמונות ללא פניהם כשעל ידיהם הכיתוב "דם שוטרים אינו הפקר". נתניהו גינה: "כשהממשלה של בנט תלויה במנסור עבאס ובאחים המוסלמים, עבריינים במגזר הערבי מרימים את הראש ומעזים לפגוע בשוטרים שלנו"

תיעוד: מאבטחי חברת "‏אלחיראסה" תוקפים שוטרים באגרופים וחניקות בכפר קאסם/עריכה: אביעד בללי

מחאת רשת פרצה הערב (שבת) על ידי שוטרים ברחבי הארץ, שהחלו להעלות לרשתות החברתיות תמונות ללא פניהם שעל ידיהם כיתוב אדום "דם שוטרים אינו הפקר" כאות מחאה על תקיפת השוטרים בכפר קאסם ביום חמישי, על ידי אנשי חברת שמירה פרטית בעיר.

בליכוד פרסמו הודעת גינוי של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בה נכתב כי "כשהממשלה של בנט תלויה במנסור עבאס ובאחים המוסלמים, עבריינים במגזר הערבי מרימים את הראש ומעזים לפגוע בשוטרים שלנו. זו חציית קו אדום שאסור לעבור עליה לסדר היום. יש למצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שהיה מעורב במעשה האלימות הנפשע הזה".

מחאת שוטרים אחרי התקיפה בכפר קאסם. תמונות גולשים
מחאת הרשת "דם שוטרים אינו הפקר"/תמונות גולשים

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמר הערב כי המשטרה "לא יעברו לסדר היום על אירוע אלימות כלפי שוטרים כפי שקרה בכפר קאסם". שבתאי הגיב על אירוע תקיפת השוטרים ביום חמישי על ידי כוחות השמירה בעיר ואמר כי הוא "מגבה באופן מלא את השוטרים לפעול על פי חוק עם האמצעים שעומדים לרשותם אל מול כל מי שינסה להרים עליהם את ידו. לא נקבל מצב שבו פוגעים בשוטרים שבאים לבצע את תפקידם".

שבתאי הוסיף כי במשטרה לא ירפו "עד שנביא את כל העבריינים לדין". עד כה נעצרו ארבעה חשודים בתקיפת השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully