וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל יפו נסגר לתנועה ימית בעקבות איתור טיל במים

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 12:08

יחידת השיטור הימי סגרה את המתחם בעקבות דיווח של צוללן על טיל שנמצא מתחת לפני הים. גורמי חבלה הוזעקו למקום. הטיילת פתוחה לתנועת הולכי רגל. במקביל אותר מטען צינור בשיחים ברחוב בעיר

טיל אותר היום (חמישי) מתחת לפני הים סמוך לנמל יפו. בעקבות כך, המשטרה סגרה את מתחם הנמל. הטיל אותר על ידי צוללן במים, שהזעיק את יחידת השיטור הימי. אזור הטיילת נותר פתוח לתנועת הולכי רגל.

במקביל, איתרו שוטרים ביפו מטען צינור שהוחבא בשיחים ברחוב צהתל"י. חבלן משטרתי נטרל את המטען, שהועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדת החבלה.

יחידת השיטור הימי סגרה כעת את המתחם הימי סמוך לנמל יפו, בעקבות איתור טיל במים. דוברות משטרת ישראל
האזור שנסגר לתנועה ימית, היום/דוברות משטרת ישראל
יחידת השיטור הימי כעת את המתחם הימי סמוך לנמל יפו בעקבות איתור טיל במים. ראובן קסטרו
יחידת השיטור הימית באזור שנסגר, היום/ראובן קסטרו

בתחילת החודש נמצאו רסיסי טילים בחצר בתים בכפר שלם בתל אביב, לאחר שבצה"ל זיהו שיגור של טיל קרקע אוויר מסוריה לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי הטיל התפוצץ מעל הים, ולכן לא הופעלה מערכת ההתרעה, אך במקביל תושבי אזור גוש דן והשרון דיווחו במהלך הלילה על הדי פיצוצים חזקים.

שיגור הטיל הסורי הגיע זמן קצר אחרי שרשת הטלוויזיה הרשמית בסוריה דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית במדינה הופעלו לאחר תקיפה אווירית באזור דמשק. כמו כן, גורם צבאי סורי אמר כי מערכות ההגנה יירטו בהצלחה את רוב הטילים "שנורו על ידי האויב הישראלי מכיוון ביירות".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully