וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בן אלי מתקשה לעכל את האסון בתאונה: "חגגנו יחד בשמחת תורה, כל המשפחה נעלמה"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 11:30

עמי, אחיו של ראובן בן אלי שאיבד את אשתו ו-3 ילדיו בתאונה בצפון, שבה נפצע קשה, סיפר בריאיון ל-103FM על האירוע: "הם היו בדרך למפגש משפחתי וזה התפוצץ לנו בפרצוף". חקירת המשטרה: נהג האוטובוס סטה מהנתיב, פגע ב-3 כלי רכב - והתהפך. מביה"ח נמסר כי ראובן שב להכרה

בווידאו: 5 הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בגליל, בהם אישה ו-3 ילדים/צילום: שלומי גבאי ומד"א

תאונת הדרכים הטראגית שאירעה אתמול (רביעי) בה היו מעורבים אוטובוס, משאית ורכב פרטי הובילה למותם של חמישה בני אדם, ולפציעתם של עשרות. שישה בני אדם נפצעו באורח קשה בתאונה, בהם נהג הרכב ראובן בן אלי, שנפצע קשה ושב להכרה ושניים מנוסעי האוטובוס. עמי, אחיו של ראובן בן אלי, אב המשפחה שנספתה ומאושפז במצב קשה, התראיין ל-103FM.

בתוך כך, הרופאים בישרו לראובן על מותם של אשתו ושלושת ילדיו.

עמי בן אלי שיתף כי אחיו מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבי"ח רמב"ם, "מצבו נשאר עדיין קשה, הוא מורדם ומונשם. כרגע שני האחים שלי נמצאים איתו, לא עוזבים אותו. אנחנו מתחילים לעשות את כל ההכנות לנושא הלוויות היום".

ראובן, כך סיפר אחיו, הוא הקטן מבין 4 אחים, "בן 36, עבד כנהג מונית לאחרונה. משפחה נורמטיבית, 3 אחיינים מתוקים שאני לא מבין את גודל האסון. היינו בהכנות לקראת הבר מצווה של אחיין שלי שנספה אתמול. 5-4 חודשים לפני בר מצווה זה היערכות לכל המשפחה, הוא התחיל כבר ללמוד. זה משהו שלא יקרה כבר".

כמו כן, סיפר כי המשפחה הייתה בדרכה לחגיגה משפחתית בחצור, "זה התחיל כמשהו טוב שרצינו לעשות כמשפחה ובסוף התפוצץ לנו אסון כזה בפרצוף. יש לי אח שגר שם הוא רצה לעשות מן סעודת הודיה, היינו צריכים כולנו להתכנס בבית כנסת בחצור. סיימנו את תפילת מנחה ואז קיבלנו את הבשורה הנוראה מכול".

במוסדות החינוך במעלות-תרשיחא, שם למדו שלושת ילדי המשפחה, עמדו הבוקר תלמידים וילדים לדקת דומיה לזכרם. צוותי החינוך קיימו שיחות על אודות האירוע עם כלל התלמידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מורן בן אלי, שנהרגה בתאונה בגליל ובעלה ראובן בן אלי, שנפצע באורח קשה. ללא, צילום מסך
מורן בן אלי שנהרגה ובעלה רואבן/צילום מסך, ללא
שלושת הילדים שמתו בתאונה בגליל, 29 בספטמבר 2021. ללא, צילום מסך
דקל בן ה־15, ליאם בן ה־11 ואנאל בת ה־5 שנהרגו בתאונה/צילום מסך, ללא
תאונת דרכים בין אוטובוס לכלי רכב סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. אייל מרום, סניף מעלות, איחוד הצלה
זירת התאונה, אתמול/איחוד הצלה, אייל מרום, סניף מעלות

היום תתקיים הלוויה של מורן בן אלי בת ה־35 ממעלות תרשיחא, ושלושת ילדיה, דקל בן ה־15, ליאם בן ה־11 ואנאל בת ה־5, ועמי הסביר כי "חשוב לנו להביא את גיסתי ואת האחיינים שלי כמה שיותר מהר לקבורה. עניין של דחייה זה חילול כבוד המת. זה חלום שהוא מציאות. אני פשוט לא יודע להגיד מה אני מרגיש אפילו, אני לא יכול לתאר את זה".

נהג האוטובוס סטה מהנתיב, פגע ב-3 כלי רכב - והתהפך

חקירת המשטרה העלתה כי לנהג האוטובוס היו 51 הרשעות קודמות. עוד עולה מהחקירה כי הנהג סטה מנתיב בקו הפרדה רצוף, התנגש במעקה ואז התהפך ופגע בשלושה כלי רכב. במסגרת החקירה היום ייגבו עדויות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully