וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הכריע: אביה של בריטני ספירס הושעה מתפקידו כאפוטרופוס שלה

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 2:58

לאחר 13 שנים בהן שימש ג'ימי ספירס כאפוטרופוס וכמנהל עסקיה ורכושה של בתו, בית המשפט בלוס אנג'לס קבע כי הוא יודח מתפקידו. סמכויותיו של האב כאחראי הרכוש הועברו באופן זמני לרואה חשבון, וב-12 בנובמבר יתקיים דיון נוסף בו יוחלט אם לבטל סופית את האפוטרופסות

תומכיה של הזמרת בריטני ספירס חוגגים לאחר החלטת בית המשפט בלוס אנג'לס להשעות את אביה מתפקידו כאפוטרופוס של בתו. 29 בספטמבר 2021. רויטרס
מעריציה של ספירס חוגגים את ההחלטה מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס, הלילה/רויטרס

בית משפט בלוס אנג'לס קבע הלילה (חמישי) כי ג'ימי ספירס, אביה של הזמרת בריטני ספירס, יושעה מתפקידו כאפוטרופוס של בתו וכמנהל עסקיה ורכושה. סמכויותיו של האב כאחראי הרכוש הועברו באופן זמני לרואה חשבון בשם ג'ון זייבל. בית המשפט החליט כי יהיה צורך בדיון נוסף, שיתקיים ב-12 בנובמבר, בו יוחלט אם לבטל באופן סופי את האפוטרופסות על ספירס. הזמרת לא נכחה בדיון הלילה.

"המצב הנוכחי אינו יכול להימשך. הוא משקף סביבה רעילה, שדורשת את את השעייתו של ג''יימי ספירס החל מהיום", אמרה שופטת בית המשפט בלוס אנג'לס, ברנדה פני. כ-100 מעריצים של הזמרת פרצו בחגיגות מחוץ לבית המשפט לאחר ההחלטה להשעות את אביה של הזמרת, ששימש כאפוטרופוס שלה במשך כ-13 שנים.

בריטני ספירס. AP
אביה לא ישמש כאפוטרופוס שלה, לאחר כ-13 שנים. בריטני ספירס/AP

בחודש שעבר הודיע אביה של הזמרת כי החליט לחתום על המסמכים שלפיהם הוא פורש מתפקידו כאפוטרופוס של בתו. "למרות שמר ספירס מהווה מטרה למתקפות לא מוצדקות, הוא לא מאמין שמאבק ציבורי עם בתו בנוגע להמשך שירותו כאפוטרופוס ייטיב עמה", מסר פרקליטו של האבא. "לאור זאת, למרות שהוא מתמודד עם העתירה הלא מוצדקת, מר ספירס מתכוון לעבוד עם בית המשפט ועם הפרקליט החדש של בתו כדי להתכונן למעבר מסודר לאפוטרופוס חדש".

בחודש יוני שברה ספירס שתיקה ארוכה כשפנתה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס בבקשה לבטל את האפוטרופסות של אביה. הזמרת העידה בפני השופטת ברנדה פני בשיחה שהתקיימה בזום, אמרה כי האפוטרופסות היא "עינוי", וכי היא בטראומה מיחסה של אביה.

בעדותה דיברה ספירס במשך כעשרים דקות, בהן קראה מהכתוב. "הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שבה הייתי בבית משפט, לפני שנתיים", אמרה, "לא חזרתי לבית משפט במשך הרבה זמן בגלל שאני חושבת שלא הקשיבו לי בשום דרך כשהגעתי לבית המשפט בפעם שעברה". כוכבת הפופ אמרה כי חשה שהכריחו אותה להופיע, לא קיבלה שום פרטיות ואולצה להשתמש באמצעי מניעה, לקחת תרופות ולהשתתף בפגישות טיפוליות בניגוד לרצונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully