וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3,208 אובחנו כחולים בקורונה ביממה האחרונה, עלייה במספר המונשמים

עודכן לאחרונה: 27.9.2021 / 11:59

אתמול התקבלו תוצאות עבור 76,257 בדיקות. הנתונים מעלים כי חלה ירידה משמעותית במספר החולים קשה שמספרם עומד כעת על 671. עם זאת, חלה עלייה במונשמים שמספרם עומד על 222 איש. קבינט הקורונה ייתכנס בשבוע הבא אחרי חודש ללא דיונים

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 3,208 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. אתמול התקבלו תוצאות עבור 76,257 בדיקות. הנתונים מעלים כי חלה ירידה משמעותית במספר החולים קשה שמספרם עומד כעת על 671. עם זאת, חלה עלייה במונשמים שמספרם עומד על 222 איש.

מתחילת מתן מנות הבוסטר לאוכלוסייה בישראל יותר מ-3.2 מיליון איש קיבלו את המנה השלישית. יותר 5.6 מיליון קיבלו את המנה השנייה ויותר משישה מיליון את מנת החיסון הראשונה נגד קורונה.

כמו כן, היום נודע כי קבינט הקורונה יתכנס בשבוע הבא לאחר חודש שלא עשה זאת. הישיבה נקבעה ליום ראשון, 3 באוקטובר, בשעה 17:00. הישיבה האחרונה של קבינט הקורונה נערכה בתחילת ספטמבר ונידונו בה פתיחת שנת הלימודים ומתווי התפילה בחגי תשרי.

תורים לבדיקות קורונה בתחנת מד״א באור עקיבא. 17 בספטמבר 2021. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
תחנת מד״א לבדיקות קורונה באור עקיבא, החודש/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

בשבוע שעבר התכנס קבינט המומחים של משרד הבריאות והגיע למסקנה כי גישת הממשלה לניהול מגיפת הקורונה על פי מספר החולים הקשים היא "מסוכנת". כן סיכמו בקבינט המומחים כי השפעת החיסון השלישי נגד קורונה מוצתה, שכן נתוני ההדבקה ממשיכים לעלות, בעיקר בקרב לא מחוסנים ש"ממלאים את בתי החולים". זאת, על אף בלימת התחלואה הקשה בקרב האוכלוסיה המבוגרת שחוסנה.

המומחים סיכמו כי פתיחת חיסוני הבוסטר לצעירים אכן נתנה מענה משמעותי בהפחתת הדבקות, תחלואה ותמותה, אך אלה אינם יכולים לשמש כמענה בלעדי למאבק בנגיף, ויש צורך במתן דגש רב יותר לחסן את מי שלא התחסן בחיסון הראשון והשני, וכן להמשיך בתכנית לא לחדש את תוקף התו ירוק למי שחלפה חצי שנה מאז התחסן במנת החיסון השניה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully