וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בפמליית ראש הממשלה: בגרעין האיראני מטפלים במעשים ולא בנאומים

לדברי הבכיר, בנט יתייחס בנאומו בפני העצרת הכללית של האו"ם לנושא האיראני ולצורך לרתום את הקהילה הבינלאומית נגד טהראן וידגיש כי זו שעה למעשים. הנושא הפלסטיני יוזכר בנאום, אך לא יקבל מקום מרכזי

גורם בפמליית ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (ראשון) כי הוא יתייחס בנאומו בפני העצרת הכללית של האו"ם לנושא האיראני ולצורך לרתום את הקהילה הבינלאומית נגד טהראן, וידגיש כי זו שעה למעשים.

"בגרעין האיראני מטפלים במעשים לא בנאומים", אמר הבכיר בתדרוך לכתבים שמלווים את בנט בביקורו בניו יורק. בנאומו צפוי להתמקד בנט גם ביחס של מוסדות האו"ם לישראל. אף הנושא הפלסטיני יוזכר בנאום, אך לא צפוי לקבל בו מקום מרכזי.

בנט ינאם מחר בשעה 16:00 לפי שעון ישראל. גורם בפמליית ראש הממשלה אמר כי בנט כתב את הנאום בעצמו.

ראש הממשלה נפתלי בנט לפני המראתו לעצרת האו"ם, 26 בספטמבר 2021. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
הנושא הפלסטיני לא יקבל מקום מרכזי בנאום. בנט/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

החלק העיקרי של העצרת הכללית של האו"ם כבר הסתיים ורוב המנהיגים כבר עזבו את ניו יורק. עקב חג הסוכות בנט הגיע לניו יורק לקראת סוף עצרת האו"ם והוא ינאם ביום האחרון שלה, בו נואמים בדרך כלל שרי חוץ ולא ראשי מדינות.

היום, לצד ההכנות לנאום, יקיים בנט פגישה עם שר החוץ של בחריין ועם השר במשרד החוץ של איחוד האמירויות, כדי לציין שנה לחתימה על הסכמי אברהם. ביום שני, לאחר נאומו, ייפגש בנט עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש ועם שגרירת ארצות הברית לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד.

מאוחר יותר באותו יום ינאם בנט בפני הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וראשי ארגונים יהודיים נוספים בארצות הברית. בשנים האחרונות במהלך ביקורים בארצות הברית, מיעט ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו במפגשים עם ארגונים יהודים בארצות הברית על רקע המתיחות סביב ביטול מתווה הכותל וחוק הגיור.

בנט צפוי לשהות בניו יורק במהלך שמחת תורה ולהמריא לישראל ביום רביעי בבוקר לפי שעון ישראל. הוא צפוי לנחות בחזרה בארץ ביום רביעי בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully