וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיל אלופר בן ה-12 נספה בשריפה בפתח תקווה: "כל הזמן דיבר על בר המצווה"

עודכן לאחרונה: 25.9.2021 / 16:15

הילד נלכד בדירה הבוערת בבניין בן 4 קומות, נפצע באורח אנוש - ומת בבית החולים שניידר לאחר יומיים. משפחתו ביקשה תרומות של ציוד. בת דודתו של אמיל סיפרה לוואלה!: "אח שלו הקטן שאל אם אמיל יוכל לחזור שוב כבן אדם לחיים". הלוויתו תיערך בשעה 23:00 בבית העלמין סגולה

אמיל אלופר בן ה-12 הוא הילד שנספה בשריפה שפרצה שלשום בבית פתח תקווה. מותו של אמיל נקבע היום (שבת) בבית החולים שניידר בעיר. משפחתו ביקשה תרומות של ציוד, כולל מזון וביגוד. הלוויתו תיערך בשעה 23:00 בבית העלמין סגולה

רויטל בת דודתו של אמיל בן ה-12 סיפרה לוואלה! כי הוא היה הילד הבכור מבין שישה ילדים. "היום בבוקר סיפרו לאחים שלו. אח שלו הקטן שאל אם אמיל יוכל לחזור שוב כבן אדם לחיים". עוד שיתפה כי "אתמול, אבא שלו נעמד באמצע הקידוש, הרגיש לחץ בחזה ושם את הידיים על החזה ואמר 'אני מרגיש את הבן שלי אני מרגיש אותו צריך ללכת לבית חולים עכשיו'".

"דוד שלי התעורר מהרעש של הפיצוץ הקורקינט", תיארה רויטל את רגעי האימה. "אבא של אמיל הצליח להוציא את שני הילדים הקטנים אבל את אמיל לא הצליח לחלץ. הוא שמע אותו פעם אחת צועק לו 'אבא' בזמן השריפה".

אמיל אלופר, שנספה בשריפה בבית בפתח תקווה. מתוך פייסבוק, תמונות גולשים
אמיל/תמונות גולשים, מתוך פייסבוק

בנוסף לכך, אמיל היה מאומת קורונה והיה הרבה יותר מורכב להיכנס אליו לחדר בבית החולים. לדבריה אבא שלו הצליח להיכנס לחדר ודיבר אליו ובכה ואז מולו הבן שלו נפטר.

"אמיל כל הזמן דיבר על הבר המצווה העתידה לבוא. ביקש מדוד שלי שיקנה לו ז'קט ג'ינס מאמסטרדם והוא קנה לו ועוד לא הספיק למסור לו את המתנה", הוסיפה.

האירוע בו מת אמיל החל שלשום, כששריפה פרצה בדירה בקומה הראשונה בבניין ברחוב ד"ר וייסבורג בפתח תקווה. באירוע נפצע גם גבר בן 50, שפונה גם הוא לבית החולים במצב קשה לאחר ששאף עשן ונכווה מהאש כשניסה להגיע לאמיל.

שריפה פרצה בבית בפתח תקווה, ילד בן 12 נפגע אנושות וגבר בן 50 נפגע באורח קשה, 23 בספטמבר 2021. איחוד הצלה
זירת השריפה/איחוד הצלה

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, זהו המקרה השביעי מתחילת שנת 2021 שבו ילד נהרג כתוצאה משריפה. "ככל שעולה הפופולריות של אופניים וקורקינטים חשמליים, כך אנחנו שומעים יותר ויותר על שריפות שנגרמות כתוצאה מטעינה לא בטוחה של הסוללה", אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים

  • עוד באותו נושא:
  • שריפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully