וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של בן ה-12 שנפגע בשריפה בפתח תקווה

עודכן לאחרונה: 25.9.2021 / 14:35

הילד נכווה ושאף עשן בשריפה שפרצה בביתו בבניין בן ארבע קומות ופונה לבית החולים שניידר בעיר תוך פעולות החייאה. יומיים לאחר מכן נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. זהו המקרה השביעי מתחילת השנה שבו ילד נהרג בשריפה

בווידאו: חובש איחוד הצלה מספר על השריפה שפרצה בפתח תקווה/צילום: איחוד הצלה

הצוותים הרפואיים קבעו היום (שבת) את מותו של הילד בן ה-12 שנפגע בשריפה בפתח תקווה. הילד נכווה ושאף עשן בשריפה שפרצה שלשום בביתו בבניין בן ארבע קומות ופונה לבית החולים שניידר בעיר תוך פעולות החייאה.

השריפה פרצה בדירה בקומה הראשונה בבניין ברחוב ד"ר וייסבורג. באירוע נפצע גם גבר בן 50, שפונה גם הוא לבית החולים במצב קשה לאחר ששאף עשן ונכווה מהאש.

שריפה פרצה בבית בפתח תקווה, ילד בן 12 נפגע אנושות וגבר בן 50 נפגע באורח קשה, 23 בספטמבר 2021. איחוד הצלה
זירת השריפה, שלשום/איחוד הצלה

נריה חגבי, חובש באיחוד הצלה שנכח באירוע, סיפר כי "מדובר באירוע קשה מאוד, הילד סבל מכוויות מרובות וכן משאיפת עשן, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. כמו כן, הענקנו סיוע רפואי ראשוני שכלל מתן חמצן בזירה לגבר כבן 50 שנפגע באורח קשה משאיפת עשן ופונה אף הוא בניידת טיפול נמרץ. שני ילדים נוספים טופלו במצב קל בזירה לאחר ששאפו עשן".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, זהו המקרה השביעי מתחילת שנת 2021 שבו ילד נהרג כתוצאה משריפה. "ככל שעולה הפופולריות של אופניים וקורקינטים חשמליים, כך אנחנו שומעים יותר ויותר על שריפות שנגרמות כתוצאה מטעינה לא בטוחה של הסוללה", אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים. "אנחנו קוראים לציבור, אל תגידו לי זה לא יקרה - לא מטעינים סוללה ללא השגחה, ובסיום הטעינה מנתקים את הסוללה מהחשמל. בכל בית, במיוחד כזה שיש בו ילדים, חובה להתקין גלאי עשן. חשוב להבין שגלאי עשן מצילים חיים, הוא אמנם לא ימנע את השריפה אבל יתריע עליה בעוד מועד ויאפשר חילוץ מהיר ושל הילדים וקריאה מידית לכוחות כבאות והצלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully