וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח שלישי ביממה: עבריין בשנות ה-50 לחייו נורה למוות בנצרת

עודכן לאחרונה: 24.9.2021 / 17:16

צוות של מד"א שהגיע לשכונת סליזיאן איתר את הנרצח, עבריין בשם נעים סורי, ונאלץ לקבוע את מותו. לדברי המשטרה הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים, כשסורי השתחרר לפני ארבעה חודשים ממאסר. מדובר בנרצח ה-20 מאז שהוקם במשטרת ישראל האגף לסיכול הפשיעה בחברה הערבית

בווידאו: תיעוד הרצח בחיפה/מערכת וואלה!

גבר בן 55 נורה למוות היום (שישי) בשכונת סליזיאן בנצרת. צוות מד"א שהגיע לזירה מצא את הנרצח, עבריין בשם נעים סורי, ונאלץ לקבוע את מותו. סורי ריצה תקופות מאסר של 32 שנים במצטבר. מדובר במקרה הרצח השלישי ביממה האחרונה. כוחות משטרה שהגיעו לזירה החלו בחקירת האירוע.

לדברי המשטרה הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים, כשסורי השתחרר לפני 4 חודשים ממאסר. סורי נחשב ל"חייל" של משפחת הפשע הווארי מנצרת, המסוכסכת עם משפחת פשע אחרת באזור, משפחת חאמד. סכסוך זה גבה את חייהם של עשרה בני אדם.

במהלך אחת מחופשותיו ממנה לא חזר אל הכלא, ב-2004, חצה נעים סורי את הקווים וכדי להוכיח את נאמנותו ורצח את עזמי הווארי, שנחשד ברצח אחד מבני משפחת חמד. סורי נעצר ויחד אתו נעצרה אז גם אשתו בחשד כי סייעה לו להסתתר ולהעלים ראיות. במהלך מעצרו, בבית מעצר "עמקים" בטבריה, ניסה לרצוח בדקירות סכין את אלירן לוי, הנחשד כי ניסה לירות טיל לאו לעבר אולם שמחות בפרדס חנה.

שמו של סורי אף נקשר בעבר לפרשת שוחד של אנשי שב"ס בכלא אש"ל, שעל פי החשד קבלו ממנו סכומי כסף תמורת חופשות מהכלא. ב-2005 נרצחו בבית המשפחה אשתו, אולפאת סורי בת 35 ואמה אמנה בת 56.

זירת האירוע בנצרת בה נרצח גבר בשנות ה-50 לחייו. 24 בספטמבר 2021. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הרצח בנצרת, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום במד"א ניהאד טאטור סיפר: "הגענו למקום וראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

במקביל לרצח, נערך כעת בנצרת כנס בהשתתפות 200 סטודנטים, מהנדסים ויזמים ממגוון תחומים שנועד להיאבק באלימות. מדובר בהאקתון שמארגן ארגון "חאסוב". האירוע, שקרוי "Hacking the Crime", הוא הראשון מסוגו שמערב אנשי הייטק ויזמות בבעיית האלימות והפשיעה הגואה בחברה הערבית.

זירת האירוע בנצרת בה נרצח גבר בשנות ה-50 לחייו. 24 בספטמבר 2021. ., תמונות גולשים
זירת האירוע בנצרת, היום/תמונות גולשים, .

במהלך הלילה נורה למוות גבר בן 32, תושב פתח תקווה, ברחוב הגדנ"ע בעיר. גורמי רפואה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני שבסופו קבעו את מותו. נסיבות האירוע נחקרות. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע אלימות בין כמה מעורבים, במהלכו בוצע ירי לעבר בן ה-32. המשטרה עצרה חשוד בירי, בן 29, תושב העיר.

אמש נורה למוות חוסאם עוסמאן, תושב חיפה בן 24, בעת ששהה ברכבו בעיר. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע בכיכר אמיל חביבי, פינה את הגבר לבית החולים רמב"ם בעיר, תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully