וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לדבר עליו בלשון עבר": החייל שנהרג בתאונה נקבר ביום הולדתו

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 18:02

שאול ויצמן, רוכב אופנוע בן 19, נהרג בהתנגשות עם משאית בכביש 4, כמה חודשים אחרי שאביו מת ממחלה קשה. במקום לחגוג יום הולדת בצניחה חופשית, הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנהריה: "היה נפש מיוחדת במינה, עזר לקשישים בכל דבר שהתבקש"

רב"ט שאול ויצמן, החייל שנהרג אתמול (רביעי) בהתנגשות אופנוע עם משאית בכביש 4 בכניסה הדרומית של חדרה, הובא היום למנוחות, ביום הולדתו ה-19. לדברי חבריו, הוא היה בדרכו הביתה לחגוג את יום הולדתו כאשר אירעה התאונה, והיום תכנן לחגוג את האירוע עם חברים בצניחה חופשית.

היום, ליוו אותו משפחתו וחבריו בדרכו האחרונה בבית העלמין הצבאי בנהריה. עבור המשפחה מדובר באסון נוסף, לאחר שהאב מת לפני כמה חודשים ממחלה קשה.

"קשה לדבר עליו בלשון עבר, הכול קרה בפתאומיות כזו", סיפר לוואלה! חברו הטוב אביב אזרן, שמכיר אותו מאז שהיו בגן. "הוא היה נפש מיוחדת במינה. תמיד עזר להוריו המבוגרים ומכיוון שגדל בשכונה שבה גרים קשישים רבים, הוא תמיד היה עוזר גם להם בכל דבר שהתבקש".

שאול וויצמן. באדיבות המשפחה
"האופנוע היה חלום ילדות". שאול ויצמן/באדיבות המשפחה

"האופנוע היה חלום ילדות שלו, כשרכב התחיל באופניים חשמליים והיה מצטמרר כשחלף לידו אופנוע בעיר. מיד כשהגיע לגיל המתאים עשה רישיון ומאז זה היה כלי התחבורה שלו, התחביב שלו והעבודה שלו", הוסיף אזרן. "תחילה כשהתחיל לעבוד כשליח, ואחר כך עם הגיוס כאופנוען של משטרה צבאית. בשירות הצבאי הספיק ללוות פמליות של ראשי מדינות ושגרירים וכל מה שהתבקש".

שאול ויצמן, רוכב אופנוע שנהרג בתאונה עם משאית בכביש 4, 23 בספטמבר 2021. באדיבות המשפחה
"היה נפש מיוחדת במינה". שאול ויצמן/באדיבות המשפחה

לפי נתוני עמותת אור ירוק, בשנים האחרונות יותר ויותר רוכבי אופנוע מוצאים את מותם בכבישים. "הלב נשבר, עוד חייל צעיר שכל חייו לפניו קיפח את חייו במלחמה שבכביש. תאונות הדרכים הן הרעה החולה של החברה בישראל", מסר ארז קיטה, מנכ"ל העמותה.

"שנת 2021 היא שנת שיא במותם של רוכבי האופנועים והקטנועים", הזהיר ארז קיטה. "במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים למקד פעילות לצמצום הרוכבים הנפגעים וההרוגים. יש להחזיר את הכסף שנלקח מפרויקט התקנת פסי ההגנה במעקות הבטיחות שהורגות וחותכות את הרוכבים. במקביל, חייבים להגדיל את הכסף שמועבר לטובת שיפור בטיחות הרוכבים ושאר משתמשי הדרך כדי למנוע את ההרוג הבא. אסור לנו כחברה לקבל בשיוויון נפש את מחדל תאונות הדרכים".

רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות משאית בכביש 4, 23 בספטמבר 2021. מד"א
זירת התאונה, אתמול/מד"א

כוחות משטרה שהגיעו אתמול לזירת התאונה עיכבו את נהג המשאית, תושב פוריידיס בן 42, פתחו בחקירת הנסיבות וסגרו לתנועה את כביש 4 לשעה ארוכה.

חובשי מד"א, יוסי אזולאי ויעל מנג'ם, סיפרו: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לחלקה האחורי של המשאית ובסמוך אליו היה האופנוע. בסיוע אזרחים חילצנו אותו במהירות, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully