וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שמורה שורצת תנינים: מצוד בפלורידה אחרי ארוסה של גבי

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 14:53

סוכני FBI, שוטרים וצוללנים סורקים אזור ביצות שאליו יצא בריאן לונדרי לטייל ימים לאחר ששב מהרוד טריפ עם בת זוגו, שגופתה אותרה בוויומינג. הרשויות לא אמרו אם הוא חשוד ברצח שלה

בווידאו: החיפושים אחרי הארוס של גבי פטיטו/צילום: רויטרס

החיפושים הנרחבים בפלורידה אחרי ארוסה של גבי פטיטו, הבלוגרית שגופתה נמצאה בפארק לאומי בוויומינג, נכנסו היום (חמישי) ליומם השישי. צוללנים חברו אתמול לשוטרים ולסוכנים של ה-FBI המשתמשים בסירות ובמסוקים בניסיון לאתר את בריאן לונדרי בן ה-23 בשמורת קרלטון השורצת תנינים. עם זאת, הם טרם הצליחו לגלות רמזים חדשים בתעלומה המרתקת את ארצות הברית.

הרשויות לא אמרו מדוע הן משוכנעות שלונדרי, המבוקש לחקירה, עדיין שוהה בשמורה הסמוכה לביתו בנורת' פורט, יותר משבוע אחרי שהוא סיפר למשפחתו שהוא יוצא לטייל לבדו שם. המשטרה המקומית מסרה כי הוריו של הצעיר לא דיווחו על היעדרותו עד 14 בספטמבר, שלושה ימים אחרי שראו אותו בפעם האחרונה. בשמורה, שגודלה יותר מ-97 קמ"ר, יש מסלולי טיול באורל של 128 ק"מ, אך רובה שטחי ביצות.

גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי. משטרת נורת' פורת, אתר רשמי
הפרשה מרתקת את ארה"ב. גבי פטיטו ובריאן לונדרי במהלך הרוד טריפ/אתר רשמי, משטרת נורת' פורת

הפרשה זכתה לסיקור נרחב בארצות הברית מאז שפטיטו בת ה-22 דווחה כנעדרת ב-11 בספטמבר. עשרה ימים לאחר מכן, ארוסה שב לביתו בנורת' פורט, בלעדיה, בסיומו של מסע מחוף לחוף שתועד על ידי הזוג ברשתות החברתיות.

גופתה של פטיטו התגלתה ביום ראשון בפינה נידחת ביער הלאומי ברידג'ר-טטון במערב ויומינג, פחות מ-300 מטר מהמקום שבו זוג אחר של בלוגרים מטיילים תיעד ב-27 באוגוסט את רכב הטרנזיט הלבן של הזוג חונה בכביש בוצי.

החוקרים הרפואיים במחוז טטון אישרו שהשרידים שנמצאו בפארק שייכים לפטיטו וקבעו שהיא נרצחה, אך סיבת המוות שלה טרם נחשפה.

פטיטו ולונדרי עזבו את מדינת הבית שלהם, ניו יורק, ביולי, ונסעו מערבה בטיולית. הם פרסמו תמונות שלהם ברשתות החברתיות כשעברו דרך קנזס, קולורדו ויוטה. עדי ראיה סיפרו כי הם ראו בפעם אחרונה את גבי ב-24 באוגוסט כשיצאה ממלון בסולט לייק סיטי, יוטה. היא פרסמה את התמונה האחרונה שלה יום למחרת.

הפארק הלאומי ברידג'ר-טטון, ויומינג, שבו נמצאה גופתה של גבי פטיטו, 19 בספטמבר 2021. AP
הפארק הלאומי בוויומינג שבו התגלתה גופתה של גבי/AP

משפחתה של פטיטו מאמינה כי היא הייתה בדרכה לפארק הלאומי גרנד טטון בפעם האחרונה שהיא שמעה ממנה. החוקרים שסרקו את בית משפחת לונדרי בפלורידה בשבוע שעבר העמיסו ארגזים וגררו רכב פורד מוכסף משם.

בצווי החיפוש שהגישו, החוקרים ציינו מסרונים שנשלחו מהטלפון הנייד של פטיטו לאמה, ניקול שמידט ועוררו את חשדה. במסרון האחרון, שנשלח ב-30 באוגוסט, נכתב: "אין קליטה ביוסמטי". יוסמטי הוא פארק לאומי בקליפורניה, אולם המשטרה לא מאמינה שהשניים ביקרו שם במהלך הטיול שלהם.

ב-12 באוגוסט התקבלה שיחה לשירותי החירום על כך שלונדרי הכה את פטיטו בעת שביקרו בקהילה מקומית במואב, יוטה. המשטרה עצרה את הזוג כשנסע בוואן בכביש מהר ליד הפארק הלאומי ארצ'ס. בתיעוד ממצלמת גוף של השוטרים במפגש הזה סיפרה פטיטו בהתייפחות על ריב ביניהם שבמהלכו היא סטרה ללונדרי בזמן הנסיעה.

השוטרים לא עצרו את פטיטו או את לונדרי, אבל אמרו להם לבלות את הלילה בנפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully