וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המסעדה לא אוכפת תו ירוק, האחמ"שית עובדת כשהיא מפרה בידוד

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 13:31

המשטרה הגיעה למסעדה בבת ים וזיהתה כי אין עובד שבודק את הנכנסים למקום. כשהשוטרים נכנסו, הם הבחינו כי חלק מהעובדים אינם עוטים מסכות כנדרש. לאחר שביקשו מאחראית המשמרת להזדהות, גילו כי היא אמורה להיות בבידוד

בווידאו: תיעוד אכיפת הנחיות הקורונה מול אחראית משמרת במסעדה שהפרה בידוד/צילום: דוברות משטרת ישראל

אחראית משמרת במסעדה בבת ים נתפסה היום (רביעי) כשהיא מפרה בידוד ותך כדי עבודתה. היא נקנסה על ידי השוטרים שהגיעו למקום הן בשל העובדה שהפרה בידוד והן בשל הפרת התו הירוק במקום. השוטרים הורו לה לעזוב את המסעדה באופן מיידי ולחזור לביתה.

השוטרים נכנסו למסעדה במסגרת מבצע אכיפת תקנות הקורונה. אולם, כשהגיעו למקום הבחינו כי בכניסה למסעדה לא הוצב ממונה קורונה שמוודא שהתקנות נאכפות כמו שצריך. כשנכנסו למקום הבחינו בעובדים שלא עוטים מסכות כנדרש, וכשביקשו מאחראית המשמרת להזדהות, גילו שהיא מפרה בידוד.

אחראית משמרת במסעדה הפרה בידוד 22 בספט 2021. דוברות משטרת ישראל
הפרה בידוד תוך כדי עבודה עם לקוחות. אחראית המשמרת במסעדה בבת ים/דוברות משטרת ישראל

בתיעוד ממצלמות השוטרים נראים השוטרים משוחחים עם האחמ"שית, שמודה כי אף עובד לא בודק מי נכנס למסעדה. עוד טענה כי עשתה בדיקה קורונה, אך לא קיבלה אישור ממשרד הבריאות לצאת מבידוד.

"בואי איתי החוצה, אני מבקש ממך שתתארגני ותעזבי את המקום כי את לא אמורה להיות פה. את הולכת ישירות הביתה, דברי עם המנהל שידאג שיהיה בכניסה משהו", נשמע השוטר אומר לעובדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully