וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם להם מגיע: עם סכך וקישוטים אכילים - בעלי החיים בספארי חוגגים בסוכה משלהם

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 11:47

לפנחס הטפיר נבנתה סוכה שאת קישוטיה הוא יכול לזלול בהנאה, לצמד הדורבניות עמית ודורית הכינו המטפלים סוכה מיוחדת, ולפסמונים הונח סכך העשוי מצמח המלוח הדורש מהם מאמץ אתגרי. העשרות מעין אלה יוצרות גירוי, סקרנות והרבה מאוד עניין החשובים לבעלי החיים

בווידאו: סוכה עם סכך מצמח המלוח לפסמונים בספארי/צילום: חן חימוביץ' ולאנא וותד ועדי מרקוביץ'/ הספארי

את חג הסוכות חוגגים יהודים רבים בארץ ובעולם, אך גם השנה מצטרפים בעלי החיים בספארי אל החגיגה - ויושבים בסוכה משלהם. כבכל שנה, מציינים המטפלים את חג סוכות בהעשרות מגוונות הקשורות בסממני החג עבור בעלי החיים.

לפסמונים, מין של מכרסם בינוני ממשפחת העכבריים, נבנתה סוכה מיוחדת שהסכך שלה עשוי מענפי צמח המלוח שאהוב עליהם עד מאוד. כדי לאכול אותם הם צריכים להתאמץ מעט, ומאמץ זה יוצר אתגר חשוב עבורם. לפנחס הטפיר נבנתה סוכה שכוללת בתוכה קישוטים שאת רובם הוא יכול לזלול בהנאה. גם עבור הדורבניות עמית ודורית הכינו המטפלים סוכה שכוללת את כל המאכלים הכי אהובים.

הספארי ברמת גן חוגג את חג סוכות 22 בספט 2021. חן חימוביץ' ולאנא וותד, עדי מרקוביץ', אתר רשמי
סוכות שמח בספארי ברמת גן, היום/אתר רשמי, חן חימוביץ' ולאנא וותד, עדי מרקוביץ'
הספארי ברמת גן חוגג את חג סוכות 22 בספט 2021. חן חימוביץ' ולאנא וותד, עדי מרקוביץ', אתר רשמי
גם הפסמונים זכו לסוכה משלהם. הספארי ברמת גן, היום/אתר רשמי, חן חימוביץ' ולאנא וותד, עדי מרקוביץ'

העשרות מסוג זה מאפשרות לבעלי החיים ליהנות במשך זמן רב מחידוש מעניין בחצר, דבר הגורם להם להתרגש וכמובן - לרחרח ולאכול. החידושים כוללים מאכלים שונים בעלי ריחות מעניינים ומוסתרים בתוך הסוכות או בסכך, ואלה מייצרים גירוי והרבה מאוד עניין. כך, בעלי החיים מחדדים את החושים ואת האינסטינקטים הטבעיים שלהם.

במהלך חג הסוכות ניתן ליהנות בספארי ברמת גן מתחנות הדרכה וסיורי האכלות מודרכים של בעלי החיים הכוללים צפייה בהעשרות מגוונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully