וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין: נעניתי לבקשת שרון לכהן כיו"ר הכנסת

6.2.2003 / 17:55

צפוי להחליף את היו"ר היוצא, אברהם בורג; גם הח"כים מיכאל איתן, אברהם הירשזון ודוד לוי הוזכרו כמעוניינים בתפקיד; זהות היו"ר החדש תיקבע בבחירות פנימיות בליכוד

שר התקשורת, ראובן ריבלין, אמר היום כי נענה לבקשתו של ראש הממשלה, אריאל שרון, כי יכהן בתפקיד יושב ראש הכנסת ויחליף את יושב ראש היוצא, ח"כ אברהם בורג (העבודה). בראיון לגלי צה"ל אמר ריבלין: "ראש הממשלה הזמין אותי לשיחה, שכן הוא בזמנו הבטיח וגם ביקש לקיים את הרצון שלו למנות אותי לשר בממשלה הבאה. הוא אמר לי שהוא מבין שרחשי לבי ורצונותי הם לפנות לכסא יושב ראש הכנסת. אמרתי לו שרחשי לבי הם באמת לתפקיד".

לדברי ריבלין, שרון ביקש ממנו לקבל את התפקיד "למען המדינה, למען הקואליציה והיכולת לתפקד וגם למען כנסת ישראל, שכן אתה מקובל על רוב סיעות הבית". ריבלין הבהיר כי נענה בחיוב.

בראיון הוסיף ריבלין כי הוא מעדיף את תפקיד יו"ר הכנסת על תפקיד ביצועי ואמר: "אני חושב שתפקיד יושב ראש הכנסת הוא תפקיד ברמה של משרד גדול". לדבריו, הוא "מבקש להביא את הכנסת שוב למקום שיש להתהדר ולהתפאר בו ולא מקום של משל ושנינה".

גם הח"כים מיכאל איתן, אברהם הירשזון ודוד לוי הוזכרו כמעוניינים בתפקיד. זהותו הסופית של היו"ר תיקבע בבחירות פנימיות שייערכו בקרב סיעת הליכוד בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully