וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה לריקוד הואשם באונס תלמידתו בת ה-13: "גנב לה את הילדות"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 20:34

קיריל צ'ייקין מואשם כי הזמין את התלמידה, כיום בת 17, לביתו כמה פעמים, למרות שידע את גילה, שם ביצע בה מעשים מיניים תוך כדי התנגדות. אמה: "כשהיא סיפרה לי זה היה כאילו היא תפסה לי את הראש, דפקה אותו בקיר וגרמה לזעזוע מוח מטורף. הוא הבטיח לי שהוא ישמור עליה"

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הרקדן קיריל צ'ייקין, בן 29 מתל אביב, בגין אונס תלמידתו לשעבר בדירתו בקרית מוצקין, מאז שהייתה כבת 13.

הנערה, כיום כבת 17, הגישה תלונה בתחנת זבולון של המשטרה לפני כשלושה שבועות. בחקירתו הודה צ'ייקין בקיום קשר מיני עם הילדה, שלמדה אצלו בסטודיו לריקוד בקריות, וכי ידע את גילה. בתוך כך, בשבוע שעבר התיר בית משפט השלום בחיפה את פרסום שמו, לבקשת וואלה!. הפרקליטות מייחסת לו עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות. הוא מואשם גם במעשה מגונה בילד, גם הוא אחד מתלמידיו. צ'ייקין, המוכר גם בשמות קיריל צ'ייקין-שחף, וכן בשמו המסחרי קיריל ארט, לימד שנים בסטודיו לריקוד בקריות. הוא נשוי ואב לילד. אשתו, הנמצאת בהיריון מתקדם לקראת ילד נוסף, מגיעה לדיונים בעניינו כדי לתמוך בו.

על פי כתב האישום הכולל את שני האישומים, והוגש על ידי עו"ד יעל ויסהוף, פיתח צ'ייקין קשר אישי עם הילדה שהיתה כבת 13 ולמדה אצלו ריקוד במשך שנים, ואף קידם וטיפח אותה כרקדנית מובילה. מכתב האישום עולה שבתחילת 2018, הוא הזמין אותה לדירתו בכמה הזדמנויות, לכאורה על מנת ללמד אותה ריקוד וכחלק מהקשר האישי שרקם עימה. שם ביצע בה את המעשים המיניים, לעיתים תוך שהיא מתנגדת.

קיריל צ'ייקין, מורה לריקוד שמואשם באונס תלמידתו בת ה-13
20.9.21. -,
הודה בחקירה. צ'ייקין/-

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה התובעת לעצור את צ'ייקין עד תום ההליכים נגדו. עורכי הדין מיכאל כרמל ודן אסלנוב ביקשו ללמוד את תיק החקירה בטרם ישיבו לבקשה.

"לפני שלושה שבועות התינוקת שלי, שהיום היא בת 17 וחצי, באה למשפחה עם אחותה הגדולה, לספר שלפני ארבע שנים אנס אותה המורה שלה, המנטור שלה, האיש שהיא העריצה את האדמה שהוא דורך עליה", תיארה אמה של הנערה לוואלה! את הגילוי שטלטל אותה ואת המשפחה ושעדיין מדיר שינה מעיניה, "צריך להבין, אני זו שהצגתי אותו בפניה", הוסיפה, "לפני מסיבת בת המצווה שלה כשרצינו ריקוד עבורה ואני פניתי אליו. עכשיו זה היה כאילו היא תפסה לי את הראש ודפקה אותו בקיר וגרמה לזעזוע מוח מטורף. זו הייתה הרגשה שכל העולם התמוטט וזהו, שאי אפשר לקום מהדבר הזה. החלטנו כמובן לטפל בזה והלכנו להגיש תלונה במשטרה".

"קיריל גנב לה את הילדות ואת התמימות", אמרה האם, "זה משהו ששום עונש בעולם לא יספיק כדי לכפר עליו. אני מצפה מבית המשפט שייתן לו את העונש המקסימלי. הכי חמור והכי קיצוני שאפשר, הכי חזק והכי קשה. גם כדי להעניש אותו וגם כדי שכולם יראו ויפסיקו לנצל את הילדות והילדים הקטנים האלה והתמימות שלהם ואת האמון שלהן בנו, המבוגרים".

"היא עוד שבורה ועייפה, אבל היא חזקה מאוד"

האם תיארה את תחושת שברון הלב והבגידה שחשה ממעשיו של המורה של בתה. "הלב פשוט נשבר לרסיסים. אנשים שאתה מכיר וסומך עליהם. הוא הבטיח לי שהוא ישמור עליה ויגן עליה, יגיד לה מה לעשות ויכוון אותה. שייקח אותה למקומות מקצועיים. זה מה שהיא רצתה, מישהו שילמד אותה לרקוד. שיראה לה, שידייק אותה".

על שעובר על בתה כעת היא הוסיפה, "בפנים שלה אני רואה עכשיו שכאילו השתחררה מאיזה עול גדול שהיא סחבה כל כך הרבה זמן ועכשיו כאילו שחררה את זה לעולם ומרגישה שהיא יכולה לנשום. זה מעניין כי ארבע שנים היא פיזית לא נושמת, עם בעיה להכניס אוויר לתוך הריאות ופתאום היא חשה שהיא נושמת. אין ספק שעוד נצטרך לקחת אותה לטיפול אצל אנשי מקצוע ואנחנו נעשה את זה ממש בקרוב, אבל כרגע היא עוד שבורה ועייפה. אבל היא חזקה מאוד".

היא הוסיפה כי היא "מתחננת לכל ההורים תמיד לשים עין, לראות, לשים לב לכל שינוי בהתנהגות כי לא תמיד זה רק גיל ההתבגרות. לפעמים יש שם משהו מאחורי העיניים העצובות ומאחורי ה'אמא הכול בסדר'. לפעמים לא הכול בסדר. אני מתחננת לילדים בכול העולם, ספרו להורים כשכואב לכם, אנחנו פה בשביל להגן עליכם".

האם חלקה שבחים למשטרה על הטיפול במקרה של בתה. "אני חייבת לציין שמשטרת ישראל לקחה את זה הכי ברצינות בעולם וחקרה את זה לעומק", אמרה, "היא שמה עלינו את החוקרות הכי טובות בעולם שנתנו לנו תחושה שיש עם מי לדבר, ושמאמינים לה שהיא אומרת את האמת, שהיא משתפת את הסיפור שכל כך אמיתי לה והיא חיה אותו כבר ארבע שנים מבפנים. מכל הלב שלי אני רוצה להגיד תודה למשטרת ישראל ולחוקרות המדהימות שטיפלו בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully