וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הגיעה הביתה והגבר נתפס במצלמה מבריח את המאהבת הערומה מהמרפסת

3.10.2021 / 23:44

בסצנה שנראית מעט מבוימת נראה גבר מבריח את המאהבת שלו ממרפסת הקומה השנייה בזמן שאשתו מתפרצת לביתם. המאהבת מצליחה לרדת למטה בשלום והתסתתרה מתחת לקופסת קרטון בזמן שהאישה הנבגדת חיפשה אחריה. צפו בתיעוד הדרמטי

גבר מבריח את המאהבת דרך המרפסת כשחברתו הגיע הביתה/@Catamarco

בסרטון ויראלי שצולם בקולומביה, פורסם בטוויטר ב-7 בספטמבר וצבר כבר מעל ל-12 מיליון צפיות, נראה גבר מבריח את המאהבת שלו דרך המרפסת בזמן שאשתו חוזרת במפתיע הביתה.

בסרטון הביזארי שנראה כאילו לקוח מקומדיה זולה, נראית האישה הזועמת דופקת בדלת וצועקת לבעלה: "תפתח את הדלת, בן ****. אני יודעת שאתה שם. תפתח. זו הפעם האחרונה שאתה עושה לי את זה". במרפסת מעל ניתן לראות את הבעל הבוגד בתחתונים מציץ למטה וחוזר לחדרו.

בעוד שעוברי אורח עוצרים לצפות בדרמה, האישה מצליחה לפרוץ פנימה ועולה לכיוון חדר השינה. בזמן הזה הגבר מוביל את המאהבת שלו, שגם היא לבושה בלבוש מינימלי, אל המרפסת - ובעזרת שני עוברי אורח מצליח להוריד אותה משם.

מבריח את המאהבת דרך המרפסת. @Catamarco, צילום מסך
הגבר מבריח את המאהבת שלו מהמרפסת/צילום מסך, @Catamarco

ואז החלו המחבואים והמרדף

אם הסצינה לא הייתה מספיק ביזארית הטוויסט הקומי הגיע כשהמאהבת נמוכת הקומה כנראה חששה שהאישה בעקבותיה - אבל במקום לברוח היא התחבאה מתחת לקופסת קרטון על הכביש. שניות לאחר מכן יצאה האישה הנבגדת חזרה לרחוב ושאלה את עוברי האורח המבולבלים אם הם ראו את האישה האחרת. זו, במקום להישאר מתחת לקופסה, התחילה לנוע איתה על הכביש ומהר מאוד יצאה משם בריצה. האישה הנבגדת הבחינה בה ורצה אחריה עד קצה הרחוב, שם הסרטון מסתיים כשלא ברור לנו האם האשה הנבגדת הצליחה לשים את ידה על המאהבת.

צפו בתיעוד המלא:

הסרטון שצולם ע"י אחד השכנים עורר ויכוח ברשת. בעוד חלק הזדהו עם כאבה של האישה הנבגדת ופרגנו לה על התושיה, רבים טענו שלדעתם הסרטון מבויים. "אין סיכוי שמה שקרה שם אמיתי", כתב אחד ואחר הוסיף: "במקרה שני אנשים היו שם כדי לעזור לה ובמקרה הייתה שם קופסת קרטון שהיא החליטה להסתתר מתחתיה במקום לברוח ישר בריצה? משהו שם לא מסתדר לי".

נראה שגם מי שפרסם את הסרטון חשד באמינותו כיוון שהוא פרסם אותו תחת הכותרת "אין הפקה יותר טובה מזה בנטפליקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully