וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי בתי החולים הזהירו מקריסת מחלקות הקורונה: "עומס בלתי נתפס"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 21:56

בישיבה שנערכה במשרד הבריאות, התריעו מנהלי בתי החולים הגדולים שהמחלקות מתפקעות מחולים, ומכונות ההנשמה הפנויות הולכות ומתמעטות. "ראש הממשלה הבטיח שיעזור לנו", הזכיר ד"ר מיקי הלברטל. מנהל נוסף אמר כי הוא "מפחד להגיע לרגע שנבחר את מי להנשים"

מנהלי בתי חולים התריעו היום (ראשון) בפני משרד הבריאות שמחלקות הקורונה על סף קריסה. לדבריהם, הם חווים עומס של מונשמים וחולים במצב קשה שעולה על כל הגלים הקודמים, למרות השפעות מנת החיסון השלישית.

"מבחינתי מי שעומד מולי זה ראש ממשלת ישראל. הוא הבטיח לי שיעזור לנו ואני מחכה שיעמוד בהבטחה שלו. אחד מתוך חמישה אנשים שמאושפזים - נפטר", הבהיר מנכ"ל בית החולים רמב"ם בחיפה, ד"ר מיקי הלברטל.

חולים בקורונה בבית חולים בלינסון בפתח תקווה, 19 באוגוסט 2021. רויטרס
"אי אפשר לשים את כל התקוות על הבוסטר". מחלקת קורונה בבית החולים בילינסון/רויטרס

עוד אמרו המנהלים כי "זה הגל הארוך ביותר שהיה לנו וכמות החולים הקשים והקריטיים גדולה מאוד, גם בלי קורונה יש לנו עומס בלתי נתפס. יש עומס גדול של חולי על אקמו. אנחנו מגיעים לפיק של הגל השלישי ועדיין לא נתנו לנו את תוספת כח האדם שהבטיחו לנו. אי אפשר לא להגביל את המשק וגם לא לעמוד בהתחייבות ולא לתת לנו את התוספת".

מנהל אחר טען כי "זה גל שיש בו תמותה מסיבית יותר מכל הגלים. הצוות נשחק מכמות המתים שהוא רואה. אני מפחד להגיע לרגע שנבחר את מי להנשים. אי אפשר לשים את כל התקוות שלנו רק על הבוסטר, זה לא עובד לבד. התחלואה צפויה אפילו לעלות עוד יותר - אין לנו איך להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully