וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי בפייסבוק: נתניהו לעג לביידן וחיקה את שפת גופו בזמן פגישתו עם בנט

19.9.2021 / 20:12

ראש האופוזיציה עלה לשידור ברשת החברתית והתייחס לפגישת רה"מ ונשיא ארה"ב בחודש שעבר. "שמעתי שביידן היה מאוד קשוב בפגישה הזו, שמט את ראשו בהסכמה", אמר בסרטון. לאחר פגישת בנט-ביידן, ח"כ דיסטל אטבריאן רמזה בציוץ שביידן נרדם בפגישה. הליכוד: "הביקורת כוונה לבנט"

נתניהו לעג לביידן וחיקה את שפת גופו בזמן פגישתו עם בנט/עריכה: אביעד בללי

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עשה היום (ראשון) שידור לייב בפייסבוק במהלכו התייחס לפגישת ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בוושינגטון בחודש שעבר. בסרטון חיקה נתניהו את שפת הגוף של הנשיא ביידן בזמן הפגישה, "שמעתי שביידן היה מאוד קשוב בפגישה הזו, שמט את ראשו בהסכמה".

בחודש שעבר, אחרי פגישת בנט-ביידן בבית הלבן, ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) רמזה בציוץ שביידן נרדם בפגישה. הסרטון שהעלתה דיסטל אטבריאן זכה למיליוני צפיות והוביל לתגובה של רשת טוויטר, שסימנה את הציוץ כתוכן מניפולטיבי.

מהליכוד נמסר כי "בניגוד לתמונה המעוותת ששודרה בתקשורת, ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא מתח ביקורת על הנשיא ביידן, שאותו הוא מכיר ומוקיר כידיד ישראל מזה 40 שנה. הביקורת שלו כוונה אך ורק לנפתלי בנט, שבביקורו בבית הלבן דיבר באריכות על לא כלום".

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לפגישת ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן וחיקה את שפת הגוף של הנשיא ביידן בזמן הפגישה. פייסבוק, צילום מסך
חיקה את שפת גופו של נשיא ארה"ב. נתניהו בפייסבוק, היום/צילום מסך, פייסבוק

לאחר המפגש עם ביידן, אמר בנט כי "כל מטרות הביקור הושגו ואף מעבר לכך". ראש הממשלה אמר אז ואמר כי "נוצר קשר אישי ביני לבין הנשיא ביידן. הפגישה בינינו הייתה חמה מאוד ומועילה מאוד. הקשר בין הנשיא ביידן לביני מושתת על אמון". במרכז הפגישה עמדה סוגיית המתיחות מול איראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully