וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך ב-10 ימים מעצרם של שני המחבלים האחרונים שברחו מגלבוע ונלכדו

בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרם של איהם כמאמג'י ומונאדל יעקוב אנפיעאת, לאחר שהשניים נתפסו בג'נין במהלך הלילה. מוקדם יותר, כמאמג'י סיפר לעו"ד מהארגון לענייני אסירים כי חיילי צה"ל הגיעו סמוך למקום המחבוא שלהם פעמיים במהלך המצוד, ואף ירו לעברם

תיעוד מעצר שני המחבלים הנמלטים מכלא גלבוע/דוברות המשטרה ודובר צה"ל

בית משפט השלום בנצרת האריך הערב (ראשון) בעשרה ימים את מעצרם של איהם כמאמג'י ומונאדל יעקוב אנפיעאת, שני המחבלים האחרונים מהשישה שברחו מכלא גלבוע, שנתפסו בג'נין במהלך הלילה. עו"ד מונדר אבו אחמד, המייצג את כמאמג'י, סיפר כי האחרון החליט שלא להתנגד כשנעצר, כדי לא להיפגע וכדי שאף אחד בבית בו שהה לא ייפגע. כמו כן, לטענתו הוא הוכה במהלך המעצר.

לפי אבו אחמד, עו"ד מהארגון לענייני אסירים, כמאמג'י טען כי חיילי צה"ל ירו לעברם פעמיים במהלך המצוד - פעם אחת באזור עפולה, שם החיילים צעדו בסמוך אליהם בעוד התחבאו בין העשבים, כשחייל אחד נעמד מעל ראשו ולא הבחין בו, ופעם נוספת ליד פתח גדר בסאלם.

הארכת מעצר לאסירים הנמלטים שנתפסו בג'נין, בימ"ש השלום נצרת, 19 בספטמבר 2021. דוד כהן, פלאש 90
האסיר הביטחוני אנפיעאת בבית המשפט השלום בנצרת, הערב/פלאש 90, דוד כהן

עוד סיפר האסיר הביטחוני שברח ונלכד כי הוא הגיע ראשון מבין השניים לג'נין, יומיים לאחר הבריחה, ואנפיעאת הצטרף אליו שלושה ימים מאוחר יותר. "כשהגעתי לג'נין חשתי כאילו הגעתי לגן עדן, קיוותי שאבקר בקבר אמי אבל לא הצלחתי", אמר. על המעצר סיפר שהוא אירע בחנה הפליטים סמוך לשעה 2:00 בלילה, אז כרזו לשניים "רואים אתכם, צאו החוצה", וכן ירו לעברם פעמיים.

בתוך כך, בתיעוד חדש שהופץ מתקופת המצוד אחר המחבלים, נראים האסירים הנמלטים צועדים באזור כפר נאעורה. בתיעוד הם נראים ניגשים לרכב ומשוחחים עם הנהג.

עוד בוואלה!

"הבינו שאין להם סיכוי לברוח": מפקד הימ"מ שלכד את המחבלים משחזר את המבצע

לכתבה המלאה
תיעוד: האסירים הנמלטים צועדים בנעורה/עריכה: אביעד בללי

מעצרם של מונאדל יעקוב אנפיעאת ואיהם כמאמג'י, שני האסירים האחרונים שנמלטו מכלא גלבוע ונתפסו הלילה, התרחש לאחר פעולות מודיעין רבות, שבסופו של דבר הביאו את כוחות הביטחון לבית שבו שהו השניים.

למעשה, כוחות הביטחון העריכו מזה שבוע שהמחבלים הצליחו להגיע לג'נין חרף הניסיונות למנוע מהם לעשות זאת. עשרות פעולות מודיעיניות נעשו סביב ההערכות הללו, כדי לשלול או לאמת נתונים. ביומיים האחרונים המודיעין התמקד סביב כמה בתים אפשריים, עד שהלילה הגיע המידע על המבנה המדויק שבו השניים מסתתרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully