וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 שנים בהן התפקיד לא היה מאויש: אלעד טנא מונה לראש מערך ההסברה הלאומי

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 18:51

בנט הודיע כי בחר בטנא, סמנכ"ל כאן 11 וראש חטיבת הדיגיטל, למלא את התפקיד, במסגרתו ינהל את דוברות משרד רה"מ ואת גופי הממשלה העוסקים בהסברה בארץ ובחו"ל. מינויו יעלה לאישור הממשלה באחת הישיבות הקרובות

בווידאו: ראש הממשלה בנט אומר בריאיון לוואלה! כי הוא מודע לכך שהרבה אנשים כועסים עליו, אבל הוא שלם עם ההחלטה/צילום סטילס: ראובן קסטרו, צילום ווידאו: ניב אהרונסון ורוני כנפו , עריכה: ליר פשיגלר

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב (ראשון) על מינויו של אלעד טנא לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי. טנא בן ה-49 הוא סרן במיל' בדובר צה"ל, תושב מודיעין, בעל תואר ראשון ושני בתקשורת ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן, ומכהן כיום כסמנכ"ל וראש חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי. מינויו יובא לאישור הממשלה באחת מישיבותיה הקרובות.

בתור ראש מערך ההסברה הלאומי, הוא ינהל את הדוברות והתקשורת של משרד ראש הממשלה וכן אחראי על מערך ההסברה הלאומי שמתכלל את כלל גופי הממשלה העוסקים בהסברה בארץ ובחו"ל. מאז מאי 2015 התפקיד לא היה מאויש, והאחרון שאייש את התפקיד בתקופת ממשלת נתניהו היה לירן דן.

אלעד טנא. איה אפרים, אתר רשמי
מהתאגיד ללשכת רה"מ. טנא/אתר רשמי, איה אפרים

בעבר, כיהן טנא בתפקידים שונים בתחום התקשורת, בהם סגן עורך מעריב, עורך אתר nrg וסגן עורך מקור ראשון. בשנת 2000 היה שותף לגרעין ההקמה של אתר ynet, ושימש בתפקידי עריכה שונים באתר, בהם ראש דסק החדשות במשך חמש שנים. בתאגיד השידור הקים טנא את חטיבת הדיגיטל וניהל אותה במשך שש שנים.

במקביל להודעה על המינוי של טנא, יועץ התקשורת והאסטרטגיה משה קלוגהפט, שייעץ בחודשים האחרונים לבנט במשרד ראש הממשלה, צפוי לעזוב בשבועות הקרובים את תפקידו לבקשתו, כפי שפרסם עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully