וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה בת 80 ועובדת זרה בת 45 נהרגו בהתנגשות רכב בקיר בחניון בחולון

צוות מד"א ביצע בזירה פעולות החייאה בקשישה, תושבת העיר שנהגה ברכב, בסיומן נאלץ לקבוע את מותה. שעות לאחר מכן, ביה"ח אסף הרופא קבע את מותה של האישה הנוספת, מטפלת סיעודית אזרחית פיליפינית. בעלה של הנהגת כבן 80 נפצע גם הוא באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: זירת ההתנגשות הקטלנית בחניון בחולון/צילום: מד"א

קשישה, תושבת חולון כבת 80, ואזרחית פיליפינית כבת 45 נהרגו היום (ראשון) בהתנגשות רכב בקיר בחניון ברחוב נעמי שמר בעיר. בתאונה נפצע גם בעלה של הנהגת כבן 80 שפונה לבית החולים וולפסון בעיר במצב בינוני. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לתאונה עצמית.

צוות מד"א שהגיע לזירה ביצע בקשישה פעולות החייאה בסופן נאלץ לקבוע את מותה. הצוות פינה את האזרחית הפיליפינית, מטפלת סיעודית, לבית החולים אסף הרופא במצב אנוש, שם לאחר כמה שעות קבעו את מותה.

חובשי מד"א דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו כי "הגענו לכניסה לחניון וראינו את הרכב שהתנגש בקיר עם פגיעות קשות בחלקו בקדמי. נהגת הרכבת הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, חילצנו אותה מהרכב וביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

השניים עוד אמרו על שני הפצועים הנוספים כי "הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם בינוני וקשה. במהלך הפינוי לבית החולים מצבה של הפצועה הדרדר וביצענו בה פעולות החייאה".

זירת תאונה חולון, 19 בספטמבר 2021. מד"א
זירת התאונה בחולון, היום/מד"א

בתאונה עצמית נוספת שאירעה הלילה (בין שבת לראשון), רוכב אופנוע כבן 20 נהרג לאחר שהחליק בכביש 1, סמוך למחלף נווה אילן. צוות מד"א שהוזעק לזירת האירוע נאלץ לקבוע את מותו במקום לאחר היה ללא סימני חיים.

"מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו אופנוע מפורק ובמרחק ממנו שכב הצעיר מחוסר הכרה", סיפר חובש מד"א אליהו ארנטרוי. "הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully