וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 שנים למלחמת יום כיפור: טקס האזכרה הממלכתי התקיים בהר הרצל

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 14:35

ראש הממשלה בנט, שר הביטחון גנץ ונשיא המדינה יצחק הרצוג השתתתפו בטקס הזיכרון בהר הרצל שבירושלים לזכר 2,656 הנופלים בקרבות בדרום ובצפון. "עלינו לעשות הכול - כדי שהפתעה כמו זו של מלחמת יום הכיפורים לא תחזור על עצמה", אמר הנשיא

בווידאו: ראש הממשלה בנט באזכרה במלאות 48 שנה למלחמת יום הכיפורים/צילום: ניברן הפקות

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ ונשיא המדינה יצחק הרצוג משתתפים היום (ראשון) בטקס האזכרה לחללי מלחמת יום הכיפורים בהר הרצל, 48 שנים למלחמה. בשנה שעברה נערך הטקס ללא קהל בעקבות התחלואה הגבוהה בנגיף הקורונה.

"גם היום, 48 שנים אחרי, אין לנו יסודות חשובים יותר מאלו: אחדותנו וערבותנו אחד לשני", אמר בנט. "למדנו זאת במלחמת יום הכיפורים, ואנחנו נוכחים בכך בכל יום מחדש. גם מה שקרה הבוקר, כשכוחות הביטחון השלימו את לכידת ששת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע, זו דוגמא טובה, קטנה אמנם, לתופעה שעליה דיברתי עכשיו".

טקס זיכרון לחללי מלחמת יום כיפור במעמד ראש הממשלה נפתלי בנט, נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר הביטחון בני גנץ 19בספט 2021. אוהד צויגנברג, אתר רשמי
זוכרים את הנופלים. בנט, גנץ והרצוג בטקס בהר הרצל/אתר רשמי, אוהד צויגנברג

"הבריחה עצמה היא תקלה חמורה - מודיעינית, מבצעית ומערכתית. אבל מרגע שיש תקלה, קודם כל מתגייסים, ביחד. בשלב הראשון - מול האויב, על מנת להשיב את ההרתעה, ואחר כך לתקן פנימה את מה שצריך, ויש מה לתקן", הוסיף ראש הממשלה.

"גם בימים אלה, לא ינום ולא יישן שומר ישראל", אמר נשיא המדינה. "כוחות הביטחון צה"ל, המשטרה, ארגוני המודיעין, אינם שוקטים ופועלים כל העת בשמירה על אזרחי ישראל. כאן המקום גם להודות לכוחותינו כולם, על התעוזה, הנחישות והיצירתיות בלכידת המחבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully