וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התמוטטות הבניין בחולון: שני בניינים בסכנת קריסה פונו בבני ברק

עודכן לאחרונה: 17.9.2021 / 9:39

עם קריאתו של עובר אורח שהתריע במוקד הכבאות על מצבו הרעוע של אחד הבניינים, צוותי הכיבוי הגיעו למקום, ופינו את 9 המשפחות המתגוררות בו ובבניין הסמוך אליו. זאת, לאחר שמהנדס העיר קבע כי המבנים בסכנת קריסה ממשית. העירייה שיכנה את הדיירים בשלב זה במלון בעיר

בווידאו: 2 בניינים פונו בבני ברק מחשש לקריסה/מערכת וואלה!

תשע משפחות משני בניינים בסכנת קריסה פונו הלילה (שישי) ברחוב בר אילן בבני ברק. זאת, בעקבות עובר אורח שהתריע במוקד הכבאות וההצלה על מצבו הרעוע של אחד הבניינים הסמוכים זה לזה. הפינוי הגיע ברקע התמוטטות הבניין בחולון ביום ראשון - יממה לאחר פינוי 36 המשפחות שהתגוררו בו.

האירוע החל עם קריאתו של האזרח במוקד הכבאות - אז צוותי כיבוי מתחנת בני ברק הגיעו למקום, לשם גם נקרא מפקד התחנה טפסר משנה ג'קי בנימיני. בנימיני הבחין במראה הלקוי של הבניין וכן בסדקים עמוקים, והחליט לפנותו מכל הדיירים. עוד הוחלט לקרוא למהנדס העיר - שקבע כי ישנה סכנת קריסה למבנה וכן למבנה הסמוך אליו, וכי יש לפנות את כלל הדיירים משני הבניינים. כמו כן, הכבאים ניתקו את חשמל וגז המבנים.

עיריית בני ברק שיכנה לעת עתה את המשפחות שפונו במלון ויזניץ בעיר.

שני בניינים פונו בבני ברק מחשש לקריסה, 17 בספטמבר 2021. דוברות כב"ה מחוז דן, דוברות כב"ה
צוותי הכבאות פועלים לפינוי הבניין, הלילה/דוברות כב"ה, דוברות כב"ה מחוז דן
שני בניינים פונו בבני ברק מחשש לקריסה, 17 בספטמבר 2021. דוברות כב"ה מחוז דן, דוברות כב"ה
סדקים בבניין שפונה בבני ברק, הלילה/דוברות כב"ה, דוברות כב"ה מחוז דן

ביום רביעי, פונה בניין נוסף בסכנת קריסה ברחוב סמטת המלכים בקריית שמונה, בעקבות דיווח על סדק שהתגלה בקיר התומך במבנה ולאחר הערכת מצב של צוות הכבאות. סך הכול פונו שש דירות מבניין זה על ידי צווי הכבאות והמשטרה.

אירוע הקריסה בחולון החל ביום שבת, כשדיירי הבניין ברחוב סרלין דיווחו לכבאות על רעש של פיצוץ. צוותי כיבוי מתחנה בעיר הגיעו למקום והבחינו בסדקים שנוצרו בבניין, בעוד דיירים שניסו לצאת מבתיהם דיווחו כי הם אינם יכולים לפתוח את הדלת. לוחמי האש סייעו בחילוץ הדיירים, ולאחר הערכת מצב בשטח הוחלט לפנות לחלוטין את כל 36 המשפחות בבניין.

יום למחרת, הבניין תועד שעה שהתמוטט כולו, וכן בתיעודים נראים דייריו צופים בקריסתו מהרחוב בתדהמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully