וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול להיות שהשתמשתם במגבת המקלחת שלכם לא נכון כל הזמן הזה?

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 23:26

כמה פעמים יצא לכם לצאת מהמקלחת, לעטוף את עצמכם במגבת ולהביך את עצמכם למוות כשהיא נופלת לכם בדרך לחדר? משתמש טיקטוק עלה על שיטה לעיטוף במגבת שגם מסלול אימונים מפרך לא יפיל אותה מכם - ולא פחות מ-20 מיליון איש כבר צפו בו ונדהמו

זו הדרך הנכונה להתעטף במגבת/@bsaremyinitials

כל מי שלא גר לבד מכיר את זה: אתם יוצאים מהמקלחת, עוטפים את עצמכם במגבת, צועדים בשלווה לחדרכם ופתאום - ככה מול כולם - היא נופלת לכם. פדיחות אה? אז הנה לכם שיטה לשימוש נכון במגבת המקלחת שאפילו ריצה בפארק לא תצליח להוריד אותה מכם.

משתמש הטיקטוק בריידן סינגלי שיתף את השיטה שלו לשימוש במגבת לאחר המקלחת והדגים כיצד הוא מסוגל לרוץ, לקפוץ ולהעיף אגרופים באוויר בלי שהיא תיפול לו. בדרך כלל המגבת נופלת לו בתזוזה הכי פשוטה, כפי שהוא הראה בתחילת הסרטון, אך הדרך החדשה בה הוא עוטף את המגבת שלו יעילה בהרבה.

בריידן, רקדן מקצועי, פרסם שני סרטונים בטיקטוק (@bsaremyinitials) העוסקים בנושא. בראשון הוא נראה יוצא מהמקלחת ומסביר: "גיליתי שכרכתי את המגבת סביבי לא נכון במשך שנים. אני בדרך כלל לוקח חלק מהמגבת ותוחב אותה לעצמי ככה. אני הולך למטבח, עושה כלים, מתרוצץ סביב וזה נופל כל פעם מחדש". בעודו אומר זאת, המגבת אכן מחליקה לו מהמותן לפני שהוא מספיק לתפוס אותה. מיד לאחר מכן הוא מדגים כיצד יש לעשות זאת ומסכם "זה הופך אתכם לבלתי מנוצחים". במקום שנסביר, פשוט תראו:

"חיי היו שקר"

"האם אלה חיי עכשיו?"

הסרטונים שלו הפכו ללהיט, עם מעל ל-20 מיליון צפיות ואלפים שפרגנו בתגובות והודו לו על הטכניקה. ההצלחה דחפה אותו לצלם סרטון נוסף בה הוא מציג כיצד הוא עושה הכל עם מגבת - ישן איתה, מתקלח איתה ויוצא איתה לריצה ארוכה בעיר. לצד הסרטון הוא כתב: "האם אלה חיי עכשיו?". אהבנו - אימצנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully