וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונג קונג: מהגרים מוברחים בתוך מזוודות

6.2.2003 / 11:06

השיטה החדשה התגלתה לאחר שמהגר בלתי חוקי מפקיסטן נתפס בגבול בתוך מזוודה שגודלה 80X54 סנטימטר; עלות "התענוג": כ-300 דולר למהגר; בית משפט בהונג קונג גזר עליו 18 חודשי מאסר

מבריחים מצאו שיטה חדשה להעברת מהגרים לא חוקיים להונג קונג. המהגרים, מהודו ופקיסטן, מועברים מסין בתוך מזוודות על גלגלים, כך דיווח השבוע ה"מורנינג פוסט" של דרום סין.

המהגרים משלמים סכום של 250-300 דולר כל אחד, לארגון החשוד כמי שעומד מאחורי פעולות ההברחה, המכונה "מוחה איירליינס". על פי ההערכה, פועל הארגון מזה כ-18 חודשים. העברת המזוודות בעלות המטען האנושי נעשית לרוב בשעות העומס, במהלכן פקידי המכס עסוקים יותר מתמיד.

השיטה נחשפה במהלך משפטו של אזרח פקיסטני, ראג'ה קאמראן, בן 24, שנתפס בחודש דצמבר בעת שניסה להיכנס להונג קונג בתוך מזוודה בגודל של 80X54 סנטימטר. בית משפט בהונג קונג גזר עליו 18 חודשי מאסר. קאמראן ניסה להיכנס להונג קונג, לאחר שכבר גורש ממנה בחודש אוגוסט בשל עבירות קודמות, ונאסר עליו להיכנס לאי לכל ימי חייו.

בבי.בי.סי דווח כי האדם החשוד בהעברת המזוודה בה היה קאמראן, פארדיפ סינג, בעל אזרחות הודית, מכחיש כי סייע לו להיכנס להונג קונג. פתיחת משפטו נקבעה למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully