וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הרופא מתקשים להבין מה גרם לו לנסות לדקור שוטרים: "עשה טעות"

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 20:07

בשכונת שועפאט שבמזרח ירושלים מנסים לעכל את האירוע בו נורה למוות תושב השכונה, ד"ר חזאם אלג'ולאני, לאחר שניסה לתקוף שוטרים עם סכין בעיר העתיקה. לפי גורמים המצויים בחקירה, הוא נקלע לאחרונה לבעיות אישיות וכלכליות. "רואים בסרטון שהוא לא בא לדקור, הוא רצה למות"

ניסיון פיגוע הדקירה אמש (שישי) בעיר העתיקה בירושלים ומותו של ד"ר חזאם אלג'ולאני, כבן 50, שנורה למוות על ידי שוטרים, מעורר סערה בקרב תושבי שכונת שועפאט. בשכונה מתקשים להבין מה גרם לרופא המצליח והאהוב להחליט לדקור שוטרים. אלג'ולאני, איש רפואה ותיק, ניהל את מכללת ריאן לרפואה משלימה במזרח ירושלים.

א' תושב השכונה וחבר ותיק של ד"ר אלג'ולאני סיפר לוואלה! כי "אני ממש בהלם מהבשורה הזאת. חזאם היה בנאדם מקסים, בנאדם טוב. היו לו הרבה לקוחות וחברים גם במזרח העיר וגם ממערב העיר, הרבה רופאים מהדסה היו בקשר איתו, חברים טובים. יש לו משפחה מסודרת וטובה, ארבעה ילדים, שלושה מהם סטודנטים, תעודת זהות ישראלית. אחת מהם ילדה רק בת חמש, ואשתו חולה בסרטן. יש לו אמא מבוגרת שהיה מטפל בה כל הזמן, דואג לה לתרופות, זריקות וכל מה שצריך".

חאזם אלג׳ולאני, רופא שניסה לבצע פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים ומותו נקבע בבית החולים, 10 בספטמבר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
"בן אדם מקסים וטוב, היו לו המון חברים". אלג'ולאני/אתר רשמי, ללא קרדיט

לפי גורמים המצויים בחקירת נסיבות ניסיון הדקירה, אלג'ולאני שקע לאחרונה בבעיות אישיות וכלכליות. לדברי א', "כשראיתי את הסרטון, ואפשר להבין את זה מיד, הבנאדם לא בא לדקור שוטרים, הוא רצה למות. אני חושב שהוא עשה טעות חמורה, עכשיו המשפחה אוכלת חרא. אני בוכה עליו, כי הוא היה חבר טוב ואדם טוב, לא ידעתי על בעיות שהוא התמודד איתם. כנראה הוא כעס על משהו, יש משהו גדול שנפל עליו".

האירוע התרחש אמש סמוך לשעה 16:30, אז אלג'ולאני, ששהה סמוך לאחד משערי מתחם הר הבית, ניסה לתקוף בסכין כמה שוטרים שהיו במקום. השוטרים פתחו בירי ופצעו קשה את אלג'ולאני, שפונה מהזירה מחוסר הכרה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, ולאחר זמן קצר נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully