וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של הרקדן החשוד באינוס תלמידתו כשהיתה בת 13

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 2:15

שמו של הרקדן, קיריל צ'ייקין, הותר לפרסום לאחר שהשופטת בביה"מ השלום בחיפה השתכנעה כי קיים יסוד סביר לחשד שהיה מעורב בביצוע העבירות המיוחסות לו, בהן בעילת קטינה מתחת לגיל 14. בעקבות הגשת התלונה, נערות נוספות התלוננו נגד החשוד

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש (שישי) בפעם השלישית את מעצרו של הרקדן קיריל צ'ייקין (שחף) ארט בן ה-29 מתל אביב, החשוד באינוס אחת מתלמידותיו למחול לפני כמה שנים. הנערה המתלוננת, תושבת הקריות, כבת 17, טוענת כי צ'ייקין ביצע בה מעשים הכוללים יחסי מין מלאים ללא הסכמתה, לאורך חודשים, לפני ארבע שנים כשהייתה כבת 13. מהחקירה עולה כי המעשים החמורים התרחשו בדירתו של צ'ייקין בקריית מוצקין, בה התגורר באותה תקופה. בעקבות התלונה, נערות נוספות הגישו תלונות נגד החשוד.

לבקשת וואלה! שמו של הרקדן, קיריל צ'ייקין (שחף), הותר לפרסום לאחר שהשופטת בבית המשפט השלום בחיפה השתכנעה כי קיים יסוד סביר לחשד שהיה מעורב בביצוע העבירות המיוחסות לו, בהן בעילת קטינה מתחת לגיל 14. בעקבות תלונתה של בת ה-17, נערות נוספות התלוננו. עו"ד מיכאל כרמל המייצג את צ'ייקין אמר: "עלילת שווא מתוכננת".

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
הוארך מעצרו בפעם השלישית. בית המשפט בחיפה/אתר רשמי, ללא

לצ'ייקין אין עבר פלילי והוא נשוי ואב לילד בן שנה. אשתו, שהנה בהיריון נוסף, הגיעה אמש לאולם בית המשפט כדי לתמוך בו.

עו"ד מיכאל כרמל המייצג את צ'ייקין סבור כי מדובר בעלילת שווא. לטענתו, הנערה "המשיכה להיות בקשר מעולה עם החשוד, לנסוע איתו ברחבי הארץ ולא לחשוש ממנו". עוד אמר כי היא "הייתה אובססיבית כלפיו, היא זו שעמדה על זה שיהיה קשר בינו לבינה, לאורך כל התקופה". הוא סבור כי עדותה במשטרה, "תוכננה מראש", ובצורה זו התווספו התלונות הנוספות.

בכוונת החוקרים לגבות מהנערה המתלוננת עדות נוספת, לאחר שתצא מבידוד קורונה בו היא שוהה. במשטרה מקווים כי עוד מתלוננות פוטנציאליות יאזרו אומץ עם הפרסום וייצרו קשר עם המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully