וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורי הענק בדרך לבדיקות הקורונה נמשכים: "פשוט סיוט, יש לכם שלוש שעות לעמוד כאן"

זמני ההמתנה הממוצעים לבדיקות הקורונה באחד המוקדים בירושלים עמדו על בין שעתיים וחצי לשלוש שעות, והציבור מתשדל לגייס את הסבלנות מול התורים המייאשים. עיריית חיפה דרשה מפיקוד העורף פיתרונות מיידיים לעומסים הכבדים - ואיימה שלא תאפשר עוד את פתיחת המתחם

בווידאו: קטטה במתחם הבדיקות ביס פלנט בראשון לציון/מערכת וואלה!

התורים הארוכים שנרשמו בימים האחרונים לעמדות בדיקות הקורונה בערים הגדולות מעוררים היום (חמישי) כעס ותסכול גדול.

בירושלים, למשל, אלפי נבדקים המתינו החל משעות הבוקר המוקדמות במוקד בדיקות הקורונה (PCR) בעמק הארזים - במשך שעות ארוכות עד לסיום ההליך. הזמן הממוצע בו בילו האזרחים במוקדים הקיימים במערב העיר עמד על כשעתיים וחצי עד שלוש שעות.

ליטל, שהגיע עם בעלה ובנה בן ה-7 למתחם הבדיקות ויצאה כעבור שעתיים וחצי, תיארה את ההמתנה כחלום בלהות. "תביאו אוכל, תביאו שתיה, יש לכם שלוש שעות לעמוד בתור", היא ממליצה לבאים, "[זה] פשוט סיוט".

תור למתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה 7 בספטמבר 2021. ראובן קסטרו
תור למתחם בדיקות בפתח תקווה, השבוע/ראובן קסטרו

אזרחים אחרים השתדלו לקבל את ההמתנה הארוכה בשלווה יחסית. אחד מהם הוא דניאל, שהגיע עם בנו בן ה-11 מיישוב באזור ירושלים באוטו המשפחתי והחל להמתין בתור. "ממילא אנחנו עושים בדיקות כמעט כל יום בשביל בית הספר, אז עכשיו נתעכב פה יותר. אני בסדר עם זה וגם הבן שלי, יש לנו סבלנות", הוא אומר.

במקביל לתורים הארוכים במערב העיר, עמדות הבדיקה במזרח העיר שנפתחו פעלו ללא עומסים חריגים. אלימלך, תושב שכונת סנהדריה הסמוכה ואב חמישה, העדיף להישאר במערב העיר. "למרות שאני שורף פה את הזמן, אני לא אלך ואקח את הילדים שלי למזרח ירושלים. זה קצת מסוכן עכשיו", הסביר.

עוד בוואלה!

אחרי ארוחות החג: עומסים כבדים במתחמי הבדיקות לקורונה

לכתבה המלאה
מתחם בדיקות  קורונה חניון איצטדיון פתח תקוה 7 בספטמבר 2021. ראובן קסטרו
תור למתחם בדיקות בפתח תקווה, השבוע/ראובן קסטרו

בינתיים, גם בחיפה נרשמו עומסים כבדים בעמדות הבדיקה ובצירים הסמוכים. כך, בעקבות העומסים הכבדים סביב מתחם בדיקות הקורונה בחניון סמי עופר - שהובילו לפקקים ברחבי שכונת נאות פרס - ביקשו בעירייה מפיקוד העורף להוסיף עמדות בדיקה נוספות. בפיקוד העורף טענו שחלה תקלה ארצית ושהם לא צפו את העומסים הכבדים, והבטיחו לטפל בבעיה כבר היום.

ואולם, לאחר שגם הבוקר העומסים חזרו על עצמם, דרשה ראש העירייה עינת קליש רותם מפיקוד העורף למצוא פתרונות באופן מיידי - ואיימה כי אחרת היא תסגור את המתחם מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully