וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטף, צילם וסחט": החשוד בניסיון השוד בחיפה יישאר במעצר

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 19:50

משה שובל, שנחשד בחטיפתה של פקידת בנק מזרחי טפחות ובסחיטה מינית שלה כדי שתבצע עבורו שוד של שלושה מיליון שקלים בסניף שבו עבדה, שותק בחקירתו, אך מחה על תנאי מעצרו. השופטת אורית קנטור ציינה כי החשדות נגדו התחזקו

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (חמישי) בארבעה ימים, עד יום שני הבא, את מעצרו של משה שובל בן ה-68 ממרכז הכרמל, החשוד בחטיפתה של פקידת בנק מזרחי טפחות, בת 31 מהדר, ובסחיטה מינית שלה כדי שתבצע עבורו שוד של שלושה מיליון שקלים בסניף הבנק בו היא עובדת. השופטת אורית קנטור ציינה כי החשד עובה וחוזק בראיות שנאספו.

על פי החשד, שובל הציג את עצמו בפני האישה כחוקר מטעם מחלקת הביטחון של הבנק, אסף אותה ברכבו לחניון תת קרקעי בעיר, באיומי "שוקר" חשמלי צילם אותה בעירום בתנוחות אינטימיות תוך שגם נגע בה והצמיד לה "חגורת נפץ" דמה.

משה שובל, החשוד בחטיפת הפקידה שניסתה לשדוד סניף בנק בחיפה, בימ"ש השלום חיפה, 9 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
שובל בהארכת המעצר, היום/יואב איתיאל

תובעת מטעם פרקליטות מחוז חיפה מלווה את התיק. בחקירתו הוא שותק, בעצת עו"ד בוריס שרמן המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית. ערב החג הביאו אותו החוקרים לדירתו וביצעו שם חיפוש בנוכחותו. על פי החשד, הוא עקב אחריה לפני האירוע.

לשובל אין עבר פלילי, אך מצבו הבריאותי מורכב ביותר וקיים חשש לחייו, ושב"ס נכשל לטענתו בטיפול בו. הוא עצמו אמר לשופטת: "אני לא מקבל תרופות, הרופא והחובש אין להם שמץ מושג איך לטפל בי. יש פה יותר ג'וקים ממה שראיתי בחיים שלי והם מכרסמים לי ברגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully