וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתפוצץ מעל הים: רסיסי הטיל הסורי נמצאו בחצר בתים בתל אביב

3.9.2021 / 11:45

שברי הטיל נמצאו בשכונת כפר שלם לאחר שבלילה בצה"ל זיהו שיגור טיל נ"מ משטח סוריה לישראל, שהתפוצץ מעל הים. במקביל, תושבי המרכז דיווחו במהלך הלילה על הדי פיצוצים חזקים. מדובר צה"ל נמסר כי הרסיסים יאספו ע"י המשטרה וכי תושבי השכונה "מתבקשים להימנע מלגעת בחלקים"

רסיסי טיל נמצאו הבוקר (שישי) בחצר בתים בכפר שלם בתל אביב, לאחר שבלילה בצה"ל זיהו שיגור של טיל קרקע אוויר מסוריה לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי הטיל התפוצץ מעל הים, ולכן לא הופעלה מערכת ההתרעה, אך במקביל תושבי אזור גוש דן והשרון דיווחו במהלך הלילה על הדי פיצוצים חזקים. מצה"ל עוד נמסר כי הרסיסים יאספו על ידי המשטרה וכי תושבי השכונה "מתבקשים להימנע מלגעת בחלקים אלו".

שיגור הטיל הסורי הגיע זמן קצר אחרי שרשת הטלוויזיה הרשמית בסוריה דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית במדינה הופעלו לאחר תקיפה אווירית באזור דמשק. כמו כן, גורם צבאי סורי אמר כי מערכות ההגנה יירטו בהצלחה את רוב הטילים "שנורו על ידי האויב הישראלי מכיוון ביירות".

רסיס של הטיל הסורי בשכונת כפר שלם בתל אביב, 3 בספטמבר 2021. אנשי הדממה בטלגרם, צילום מסך
רסיסי הטיל הסורי בשכונת כפר שלם בתל אביב, הבוקר/צילום מסך, אנשי הדממה בטלגרם
רסיס של הטיל הסורי בשכונת כפר שלם בתל אביב, 3 בספטמבר 2021. אנשי הדממה בטלגרם, צילום מסך
רסיסי טיל הנ"מ ששוגר מסוריה לשטח ישראל, הבוקר/צילום מסך, אנשי הדממה בטלגרם

הדיווחים על התקיפה בלילה הגיעו לאחר שלפני כשבועיים דיווחו כלי התקשורת בסוריה כי חיל האוויר הישראלי תקף באזור דמשק, ובתגובה הופעלו מערכות ההגנה האווירית. יומיים קודם לכן דווח בתקשורת הסורית כי ישראל תקפה מוצב של חיזבאללה באזור קונטירה. כמו כן, נאמר כי כוחות צה"ל שיגרו טילים לעבר מוצב של הארגון, שמשמש פעילים של חיזבאללה וכוחות איראניים במרחב רמת הגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully