וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקנות נתב"ג החדשות נכנסו לתוקף: אלו האזרחים שלא יחויבו בבידוד בחזרה מחו"ל

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 9:18

לפי ההנחיות החדשות, מחוסנים במנה ה-3 נגד הקורונה יוכלו לצאת מבידוד לאחר 24 שעות או עם קבלת תוצאת בדיקה שלילית. גם מחלימים שחוסנו פעם אחת או כאלה שלא עברה חצי שנה מאז שהבריאו יהיו פטורים מבידוד. ההנחיות תקפות גם לגבי כל מי שכבר נמצא בבידוד לאחר ששב מחו"ל

בוודיאו: הורוביץ בריאיון לאולפן וואלה! - עשינו הכול למנוע מתים, יש לי אחריות על כולם/צילום סטילס: ראובן קסטרו

תקנות נתב"ג החדשות נכנסו הבוקר (שישי) לתוקף. על פי ההנחיות החדשות, מחוסנים במנה השלישית נגד נגיף הקורונה לא יחויבו בבידוד של שבוע כשהם שבים ממדינות המוגדרות כתומות. מי שעומד בהגדרות של משרד הבריאות, יצטרך להמתין רק עד קבלת תוצאת בדיקת PCR שלילית או עד שיחלפו 24 שעות מאז שהגיע לישראל.

מחלימים מקורונה שחלפו יותר משישה חודשים מאז שהחלימו יהיו פטורים מבידוד רק אם חוסנו במנה אחת. אם טרם עברה חצי שנה מאז שהבריאו, הם יהיו פטורים מבידוד. כמו כן, יהיו פטורים מבידוד גם האזרחים שטרם חלפה חצי שנה מאז החיסון השני שביצעו, ואלה שמאז שהחלימו או שהתחסנו חלף שבוע עד שטסו, או שבועיים עד שנחתו חזרה.

נתב"ג 28 ביויל 2021. ראובן קסטרו
נתב"ג, יולי/ראובן קסטרו

ההנחיות החדשות תקפות גם רטרואקטיבית, כך שכל מי שעומד בהגדרות החדשות ונמצא בבידוד בשל חזרתו מחו"ל, יכול לצאת ממנו בהתאם להנחיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בוודיאו: הורוביץ בריאיון לאולפן וואלה! - עשינו הכול למנוע מתים, יש לי אחריות על כולם/צילום סטילס: ראובן קסטרו

הנהלים לגבי המדינות הצהובות והאדומות לא השתנו. מחסונים ומחלימים ששבו ממדינות שמוגדרות צהובות יחויבו בבידוד של 24 שעות או עד לקבלת תוצאת בדיקה שלילית, ומי שלא התחסן או החלים, יחויב בבידוד מלא. הנסיעה למדינות אדומות עדיין אסורה לכולם, למעט מי שקיבל אישור מוועדת החריגים, שיחויב בבידוד מלא בחזרתו.

המדינות האדומות שאסור לטוס אליהן לפי המתווה החדש הן בולגריה, ברזיל, מקסיקו וטורקיה. המדינות שלא מחייבות בידוד מלא יהיו בחריין, הונג קונג, הונגריה, טייוואן, ניו זילנד, סין, סינגפור, סלובקיה, פולין וצ'כיה. ליתר המדינות מותר לטוס, אך הן יחייבו בידוד מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully