וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על מות לוחם מג"ב: "יש פוליטיקאים ששולחים פעילים פוליטיים ללוויה, בושה וחרפה"

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 18:59

רה"מ תקף את האופוזיציה בכנס עם פעילי ימינה בזום, והוסיף כי היא "מלבה שקר כאילו היה שינוי בהוראות הפתיחה באש - לא היה ולא נברא". בנט עוד הדגיש כי הוא מחבק את משפחת הלוחם וכן מגבה את חיילי צה"ל, אך ציין כי "הבעיה בעזה רודפת אותנו 15 שנה, אין פתרונות קסם"

בוודאו: רה"מ על ש"ס ויהדות התורה: "מרגישות שלקחו להן את הגבינה"/מערכת וואלה!

ראש הממשלה ויו"ר ימינה נפתלי בנט אמר היום (חמישי) בעקבות מותו של לוחם מג"ב סמל ראשון בראל חדריה שמואלי כי "יש פוליטיקאים שבציניות מוכרעת יוצרים שקרים ושולחים פעילים פוליטיים ללוויה". הוא אף תקף כי "זה חוצה את כל הקווים האדומים הקיימים. זאת בושה וחרפה". בנט אמר את הדברים בכנס שנערך בזום עם פעילי ימינה.

עוד הוסיף ראש הממשלה כי מתנהלת "מתקפת רעל בממדים חסרי תקדים", הן בנוגע לחיסונים נגד נגיף הקורונה והן בנושא הוראות פתיחת האש בצה"ל: "שקרים ואינספור דברים שאינם נכונים. מכול מיני פרשנים למיניהם, שאמרו שאין חיסונים, ועד השקר האחרון שהאופוזיציה מלבה כעת וגורם נזק נוראי - כאילו היה שינוי בהוראות פתיחה באש, לא היה ולא נברא. זה שקר ופייק. מי שעושה את זה פוגע בחיילי צה"ל ומחזק את חמאס".

בראל חדריה שמואלי. דוברות מג"ב, אתר רשמי
בראל חדריה שמואלי/אתר רשמי, דוברות מג"ב
רה"מ נפתלי בנט בכנס פעילי ימינה בזום. ללא, צילום מסך
ראש הממשלה בנט בכנס בזום עם פעילי ימינה, היום/צילום מסך, ללא

בנט הבהיר כי הוא "מחבק" את משפחתו של שמואלי, וכן "מגבה את חיילי ומפקדי צה"ל". מנגד, הדגיש כי "הבעיה בעזה, שרודפת אותנו 15 שנה, היא לא מהיום, עכשיו הבעיה שלנו ואני מבין את זה. מה שהזניחו כל כך הרבה שנים הוא שלנו - ואין פה פתרונות קסם, זה יקח קצת זמן".

בנוסף, יצא ראש הממשלה נגד סיעות ש"ס ויהדות התורה, ואמר כי הן "מרגישות שלקחו להן את הגבינה, פתאום משרד הדתות זה לא מוקד לג'ובים - אלא מקום שבו יוצרים תחרות אמיתית בכשרות. מצוין. לא צריך לפחד".

"ישראל פתוחה בראש השנה וכיפור - זה דבר ענק"

בתחילת דבריו בכנס, בנט אמר לפעילים כי לפני שהקים את הממשלה, הוא כינס את בני משפחתו והכין אותם לכך שייאמרו עליו דברים "רעים ונוראיים" כראש ממשלה, אך הסביר שהוא בחר בתפקיד כי "זה מה שנכון למדינת ישראל ואחרת אנחנו מאבדים את המדינה".

על נגיף הקורונה, בנט ציין כי הוא צופה עלייה נוספת בכמות המאומתים, זאת לאחר שאמש אובחנו יותר מ-11 אלף בני אדם כחיוביים לווירוס. עם זאת, אמר כי ישנה התחלת שינוי כיוון בכמות החולים הקשים. "עוד מוקדם לחגוג, אבל הגענו לראש השנה וכיפור וישראל פתוחה - זה דבר ענק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully