וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן נאה ימונה לשגריר ישראל הראשון בבחריין

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 17:28

נאה כיהן כממונה זמני בשגרירות ישראל באבו דאבי, אותה הוא הקים. המינוי, הכפוף לאישור הממשלה, מגיע יומיים לאחר הגעתו לתל אביב של שגריר בחריין הראשון בישראל, חאלד יוסוף אל-ג'לאהמה. בתוך כך, שר החוץ לפיד צפוי לטוס לבירה מנאמה בספטמבר כדי לחנוך את השגרירות

ועדת המינויים העליונה של משרד החוץ החליטה היום (חמישי) למנות את איתן נאה לשגריר ישראל בבחריין. נאה שימש כמקים והממונה הזמני בשגרירות ישראל באבו דאבי. המינוי כפוף לאישור ממשלה.

בתוך כך, שר החוץ יאיר לפיד צפוי לטוס בספטמבר לבירת בחריין מנאמה כדי לחנוך את השגרירות. בחודש יולי לפיד מינה את אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות בישראל ויו"ר תאגיד המחזור אל"ה, לשגריר ישראל הראשון באיחוד האמירויות. נאה עודכן כי הוא מסיים את תפקידו כמה דקות בלבד לפני פרסום ההודעה הרשמית על מינוי חייק.

איתן נאה - שגריר ישראל המיועד בבחריין. משרד החוץ
מונה לשגריר הראשון של ישראל בבחריין. איתן נאה/משרד החוץ

מוקדם יותר היום, לפיד פגש את השגריר הראשון של בחריין בישראל, חאלד יוסוף אל-ג'לאהמה, שהגיע לתל אביב ביום רביעי. אל-ג'לאהמה הגיש ללפיד את העתק כתב האמנה שלו כשגריר בישראל, והשניים דנו בחיזוק הקשרים בין המדינות ובין העמים.

במקביל, ועדת המינויים מינתה גם את מיכאל לוטם, מנהל מחלקה באגף הכלכלה, לשגריר ישראל בקניה; דב שגב שטינברג מהמרכז למחקר מדיני מונה לשגריר במיאנמר; וכן היועץ המדיני מייקל פרימן מונה לשגריר בניגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully