וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תקיפת שוטרות וניקוב צמיגים בעקבות אכיפת חובת המסיכות

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 12:55

המשטרה דיווחה על מקרים שונים של אלימות במהלך אכיפת תקנות הקורונה. באזור ירושלים, שוטרות הוכו בפניהן לאחר שביקשו מצעיר שלא עטה מסיכה באוטובוס להזדהות, ובקניון הזהב בראשון לציון בן 22 שנקנס גרם נזק לניידת

בווידאו: מנקב צמיגי מכונית של פקחים לאחר שקיבל דוח על אי עטיית מסיכה/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה דיווחה היום (רביעי) על מקרי אלימות שונים בעקבות אכיפת תקנות עטיית המסיכות. בין היתר, בראשון לציון צעיר שנקנס ניקב צמיגי נייידת של פקחי העירייה, וסמוך לירושלים שוטרות הותקפו בידי צעיר שלא עטה מסיכה באוטובוס.

אחת התקריות התרחשה בזמן מבצע לאכיפת התקנות בתחבורה הציבורית באזור הבירה. שוטרות ביקשו מנוסע שעלה על אוטובוס ללא מסיכה להזדהות. הנוסע, בן 22 מגבעת זאב, סירב לבקשה, הכה את השוטרות, וגרם להן לחבלות. בעקבות התקיפה הוא נעצר והועבר לחקירה במשטרה.

פציעת שוטרת במהלך אכיפת עטיית מסיכה בתחבורה ציבורית סמוך לירושלים 1 בספטמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
השוטרת שנפצעה בירושלים, היום/דוברות משטרת ישראל

בתקרית השנייה, בראשון לציון, פקחי עירייה הבחינו בשני גברים ללא מסיכה בקניון הזהב ורשמו להם דוחות, ונענו בגידופים. הפקחים עזבו את המקום והמשיכו בעבודתם, עד שאחד מבאי הקניון פנה אליהם ואמר כי הבחין באדם שמנקב את אחד מצמיגי הניידת שלהם.

הפקחים הזעיקו את המשטרה למקום, ובבדיקת צילומי האבטחה של הקניון זוהה החשוד במעשה כאחד משני הגברים שקיבלו את הקנס, תושב תל אביב בן 22. הוא נעצר יום לאחר מכן והובא לחקירה בתחנת ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully