וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית: הולך רגל נדרס למוות באזור כרמיאל

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 0:27

צעיר בן 25 נפגע מכלי רכב בזמן שצעד בכביש 854 המחבר בין תפן לכרמיאל. צוות רפואי שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי וניסה לייצב את מצבו, אולם לבסוף נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

צעיר בן 25 נדרס למוות הערב (שישי) בכביש 854 סמך לכרמיאל. צוות רפואי של חיאן שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי אולם לבסוף נאלץ לקבוע את מותו בזירת האירוע.

התאונה הקטלנית התרחשה בשעות הערב, בכביש המחבר את כרמיאל עם תפן. כלי רכב פגע בצעיר בזמן שצעד במקום. ניידת טיפול נמרץ של חיאן הוזעקה, והצוות הרפואי החל בפעולות לייצוב מצבו. תחילה מצבו הוגדר אנוש והפרמדיקים החלטו בפעולות מצילות חיים, אולם לבסוף נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

אמבולנס חיאן. חיאן, עיבוד תמונה
צוות חיאן קבע את מות הפצוע (ארכיון)/עיבוד תמונה, חיאן

התאונה באה לאחר רצף תאונות אחרות שהתרחשו השבוע בכבישי הארץ. הבולטת שבהן התחרשה בתחילת השבוע בכביש 40 סמוך למצפה רמון, אז נהרגו אם ובתה. השתיים, יראת איפרגן בת ה-37 ובתה התינוקת חרות בת הארבעה חודשים, תושבות קריית ארבע, יצאו לביקור אצל חברה במצפה רמון. עם היוודע דבר התאונה הוזעקו כוחות ההצלה, וצוות מד"א פינה את הפצועים תוך ביצוע מאמצי החייאה באם וביתה, אך כעבור כמה שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של יראת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. כמה שעות לאחר מכן נקבע גם מותה של חרות התינוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully