וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היועץ שחוסל זו אזהרה אחרונה": תושב ת"א נאשם שאיים על השרה שאשא-ביטון

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 14:18

מנהל של קבוצת וואטסאפ כתב בה כי אם שאשא-ביטון לא תתנגד לחיסונים בבתי הספר, היא ובני משפחתה עלולים להיפגע: "לתשומת ליבך, אנחנו לא מדברים - אנחנו מחסלים אנשים ורוצחים אותם". סנגורו: "הוא רצה למחות על מדיניות החיסונים, לא התכוון לפגוע"

גבר בן 63 מתל אביב הואשם הבוקר (שישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה באיומים על שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ובני משפחתה. על פי כתב האישום, רפאלי כהן פרסם הודעה בקבוצת וואטסאפ לפיה אם השרה לא תתנגד לחיסונים נגד קורונה בבתי הספר, היא ובני משפחתה ייפגעו: "לתשומך ליבך אנחנו לא מדברים - אנחנו מחסלים אנשים ורוצחים אותם", נכתב. הוא יישאר במעצר עד להחלטה אחרת.

ההודעה פורסמה בקבוצת וואטסאפ שאותה מנהל כהן, שבה חברים מאות משתמשים. כהן שיתף בה כתבה על סאהר אסמאעיל, יועץ שרת החינוך ומקורב לשר המשפטים גדעון סער, שנורה למוות מחוץ לביתו בראמה. בהודעה הוא איים כי שאשא-ביטון ובני משפחתה ייפגעו אף הם.

יפעת שאשא ביטון בפתח ישיבת הממשלה. משרד החוץ, ירושלים 22 באוגוסט 2021. אמיל סלמן, מערכת וואלה!
איומים שאשא ביטון/מערכת וואלה!, אמיל סלמן

"אזהרה והתראה אחרונה לשרת החינוך שאשא ביטון - לפני פגיעה במשפחה שלך = אם לא תיסוגי שלא לחסן בבתי הספר = העוזר האישי שלך שחוסל ביום ראשון בצאתו מהבית ביריות הייתה התראה ואזהרה והתראה אחרונה לפני פגיעה במשפחה שלך - לתשומת ליבך, אנחנו לא מדברים - אנחנו מחסלים אנשים ורוצחים אותם", נכתב. ההודעה הובילה לחקירה של יחידת הסייבר בלהב 433, שהובילה לכתב האישום.

עו"ד ראפת נאשף, שמייצג את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי "מדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי. הוא טוען כי רצה למחות על מדיניות החיסונים ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע בשרת החינוך. לאחר שנקבל את חומרי החקירה נגיב לאישומים בבית המשפט".

לפני ימים אחדים עוכב תושב באר שבע לחקירה באזהרה בחשד לאיום על ראש הממשלה נפתלי בנט. זאת, באמצעות תגובה כתובה בכתבה שפורסמה בוואלה! בחודש יולי שעסקה בהפרות סדר של מתנגדי חיסונים מחוץ לבית של בנט. בתום החקירה החשוד שוחרר בתנאים מגבילים. החשוד פרסם את התגובה תחת השם "נפילתו של אוהל מועד", וכתב: "בנט אתה תפגע בנו. אנחנו נZיין אותך ונשרוף לך את הבית. תיזהר לך דיקטטור בן עוולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully