וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו נהג מונית בן 73 שנדבק בקורונה מאחד מנוסעיו

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 17:26

באיכילוב נאלצו לקבוע את מותו של איציק קמחי, לאחר שהיה מאושפז במצב קשה מתחילת החודש. הוא היה מחוסן בשתי מנות החיסון לנגיף. בתו וכל בני משפחתה ששהו עמו אותו סופ"ש נדבקו בווירוס גם הם, ולא יכלו ללוות אותו בדרכו האחרונה. "הגענו לתרחיש האימים שממנו כה פחדנו"

בבית החולים איכילוב נאלצו הלילה (שלישי) לקבוע את מותו של איציק קמחי, נהג מונית בן 73 מגבעתיים, שנדבק בקורונה מאחד הנוסעים שעלו למוניתו. זאת, לאחר שמתחילת החודש היה מאושפז במחלקת קורונה במצב קשה. קמחי היה מחוסן בשתי מנות של החיסון נגד הנגיף.

בתו גלית סיפרה שבאותו סוף השבוע ביקרה אצל אביה עם בני משפחתה, וגילתה שהיא וכל בני משפחתה ששהו עימו, נדבקו גם כן. כעת, עליהם להתמודד עם המרחק הפיזי והנפשי מאביהם האהוב, ללא כל מגע וללא אפשרות להגיע לבקרו.

"לאורך השנה האחרונה אבא הוריד פעילות בעבודה, הוא פחד שמה יידבק מאחד הנוסעים, ולמרות שהתחסן וקיבל את שתי המנות הוא נזהר מאוד והקפיד על הכללים. לפני כשלושה שבועות, כשחזר מהעבודה הוא החל להרגיש מעט לא טוב והלך להיבדק, ויומיים לאחר מכן הגיעה התשובה שיצאה חיובית", גלית עוד אמרה.

איציק קמחי, נהג מונית בן 73 מגבעתיים, מחוסן, נדבק בקורונה מאחד הנוסעים שעלו למוניתו עם בתו גלית. באדיבות המשפחה
איציק קמחי ובתו גלית/באדיבות המשפחה

"כעבור יומיים כבר מצבו החמיר והוא היה חלש והתקשה לנשום", היא הוסיפה, "והזמנו אמבולנס שלקח אותו בדחיפות לאיכילוב. לצערנו הנגיף החמקמק הזה הצליח לגעת בו, והגענו לתרחיש האימים שממנו כה פחדנו".

"הסיטואציה שבה אבא מאושפז במצב קשה ואנחנו נמצאים בבית ללא כל יכולת להעניק לו תמיכה וחיבוק היו קשים מאוד. זה מצב בלתי נתפס, ולמרות שהקורונה איתנו כבר תקופה ארוכה ואנחנו מכירים ויודעים יותר עליה, אף אחד לא מכין אותך להתמודד עם דבר כזה", גלית סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully