וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לקהילה הבינלאומית: ספקו הגנה לנשים באפגניסטן

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 21:22

בכינוס של מועצת זכויות האדם של האו"ם בנושא אפגניסטן, אמרה שגרירת ישראל למוסדות האו"ם בז'נבה כי המדינה מוטרדת מדיווחים על פגיעה בנשים וילדות בידי טליבאן. "מודאגים מדיווחים על הפעלת אלימות נגד פעילי זכויות אדם, נשים וילדות לא צריכים לפחד ללכת ברחוב"

ישראל קוראת לקהילה הבינלאומית לספק הגנה לנשים באפגניסטן, שמאויימות בפגיעה מצד טאליבן. שגרירת ישראל למוסדות האו"ם בז'נבה, מירב שחר-אילון, אמרה היום (שלישי) בנאומה בכינוס של המועצה לזכויות אדם של האו"ם בנושא אפגניסטן, כי ישראל מודאגת מדיווחים על פגיעה בנשים ובילדות מצד טאליבן.

זוהי התייחסות חריגה של ישראל למשבר הנוכחי באפגניסטן. נאומה של השגרירה הישראלית מגיע אחרי שישראל הצטרפה להודעה משותפת שיזמה ארצות הברית בשבוע שעבר, ושקראה לטאליבן לאפשר לאזרחים זרים ואפגנים לעזוב את המדינה בשלום.

עקורים בפארק ציבורי בקאבול, אפגניסטן, 10 באוגוסט 2021. רויטרס
"יש להבטיח את חופש הביטוי וההתאגדות באפגניסטן". עקורים בפארק ציבורי בקאבול/רויטרס

"ישראל מודאגת ממצב זכויות האדם המידרדר באפגניסטן", אמרה השגרירה הישראלית בנאומה היום. "אנחנו מודאגים במיוחד מדיווחים על הפעלת אלימות נגד פעילי זכויות אדם ואזרחים נוספים. יש להבטיח את חופש הביטוי וההתאגדות באפגניסטן".

בנאומה הדגישה השגרירה כי ישראל קוראת לשלטונות באפגניסטן להבטיח את זכויותיהן של נשים וילדות. "נשים וילדות לא צריכים לפחד ללכת ברחוב באפגניסטן", אמרה השגרירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully