וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הגבלות הקורונה: מפכ"ל המשטרה בסבב פגישות עם רבנים בכירים לקראת חגי תשרי

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 21:46

במסגרת ההתמודדות עם אכיפת תקנות הקורונה לקראת החגים, נפגש שבתאי עם רבנים מובילי דעת קהל, דוגמת הרב קנייבסקי, במטרה לקבל את שיתוף הפעולה של החרדים, ולהימנע ככל הניתן מחיכוך בין שוטרים לבין תושבי הערים החרדיות. גורם במשטרה: הבטיחו לשתף פעולה

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ערך היום (שני) סבב פגישות עם רבנים מובילים ומשפיעים במגזר החרדי לקראת הגבלות הקורונה שצפויות בחגי תשרי. הערב נפגש המפכ"ל עם הרב חיים קנייבסקי בביתו בבני ברק.

הסוגיה המרכזית שעלתה בפגישות עם הרבנים היא סוגיית הקורונה וההתמודדות עם האכיפה לקראת החגים בחודש הבא במטרה לקבל את שיתוף הפעולה של המגזר החרדי. כחלק ממתווה התו הירוק, בבתי כנסת עם יותר מ-50 מתפללים, תחוייב הצגת תעודת מתחסן, מחלים או בדיקת קורונה שלילית בתוקף. כמו כן, יחוייבו המתפללים לעטות מסיכות בחללים הסגורים. לבתי הכנסת בתפוסה נמוכה מ-50 איש קיים היתר להמשיך לפעול ללא תו ירוק.

בעבר, נרשמו חיכוכים עם המשטרה בערים חרדיות על רקע אכיפת תקנות הקורונה. כעת, יוצא המפכ"ל בסדרת פגישות במטרה להימנע ככל הניתן מחיכוך בין שוטרים לבין חרדים.
 

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בביקור אצל הרב קנייבסקי, 23 באוגוסט 2021. ללא, אתר רשמי
שבתאי בפגישתו עם הרב קנייבסקי, הערב/אתר רשמי, ללא

שבתאי הציג לרבנים את האתגרים של המשטרה עם האוכלוסייה החרדית בהתמודדות עם אכיפת מסכות וההגבלות שצפויות להיכנס לתוקף בחגים. גורם בכיר במשטרה שנכח בפגישה סיפר כי האווירה בפגישות היתה חיובית. המפכ"ל שבתאי שמע מהרבנים קריאות ברורות למגזר החרדי להתחסן, לעטות מסכות ולשמור על ההנחיות. שבתאי הסביר לרבנים כי מדובר במטרה משותפת של הצלת חיים ושמע מהם כי הם יקראו לקהל שלהם לציית להנחיות.

רבנים נוספים איתם נפגש שבתאי הם נשיא מועצת גדולי התורה הרב גרשון אדלשטיין, וכן נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן. כמו כן נפגש שבתאי עם הרב אלימלך פירר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully