וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לחולה הקורונה הראשון בישראל: "אז היה המון פחד מהלא נודע"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 21:31

מאיר כהן, הבעלים של "הפיראט האדום" באור יהודה, חלה בקורונה בסוף חודש פברואר 2020. כעת, כשמיליון ישראלים כבר נדבקו בנגיף, הוא משחזר את ימי פרוץ המגיפה ומספר מה קרה לו מאז: "עד היום יש אנשים שמאמינים שהפרתי את ההנחיות, אבל נחקרתי במשטרה והתיק נגנז"

הבעלים של "הפיראט האדום" באור יהודה, מאיר כהן, חלה בקורונה בסוף חודש פברואר 2020. כעת, כשמיליון ישראלים כבר נדבקו בנגיף, הוא משחזר את ימי פרוץ המגיפה ומשתף מה קרה לו מאז. "עד היום יש אנשים שמאמינים שהפרתי את ההנחיות, אבל נחקרתי במשטרה והתיק נגנז", סיפר לוואלה!.

"אז היה המון פחד מהלא נודע והיה גם לא נעים מהסביבה, עם כל מיני המצאות עליי שקיימות עד היום", סיפר כהן. "רק לפני כמה ימים הזמר טונה העלה עלי פוסט וכתב 'הכול התחיל מההוא מהפיראט האדום'. קיבלתי איזה 7,000 הודעות על זה. אפשר לראות בתגובות שעד היום יש אנשים שמאמינים שהפרתי את ההנחיות, אבל רוב האנשים יודעים את האמת - אני נחקרתי במשטרה וגנזו את התיק".

מאיר כהן, הבעלים של ׳הפיראט האדום׳ באור יהודה. באדיבות המצולמים
"אפילו טונה כתב: 'הכול התחיל מההוא מהפיראט האדום'". מאיר כהן/באדיבות המצולמים

עם זאת, לדברי כהן היו גם יתרונות בהידבקות בקורונה בתחילת המגיפה. "מצד שני, אני שמח שהייתי מהחולים הראשונים כי אז פינקו אותי בבית חולים והיום אני מבין שלא סופרים את החולים שם בכלל", הסביר.

נוסף על כך, סיפר בעלי "הפיראט האדום" באור יהודה על מצבו מאז שנדבק. "כרגע אני עוד לא התחסנתי, יש לי אישור מחלים בתוקף עד דצמבר", אמר. "אני גם משתתף במחקר באוניברסיטה העברית, הם בדקו את הנוגדנים שלי לאחר שחליתי והשבוע יהיה לי שוב בדיקה איתם. סך הכול אני רגוע, אני לא חושש כי יש לי נוגדנים".

פוסט של טונה על חולה הקורונה מהפיראט האדום. ללא, צילום מסך
פוסט של טונה על חולה הקורונה מהפיראט האדום/צילום מסך, ללא

כהן נמצא חיובי לקורונה לאחר ששב ארצה מחו"ל. באותה תקופה משרד הבריאות רק החל בביצוע החקירות האפידמיולוגיות, ובעוד המשרד פרסם כי "הגבר שהה בחנות 'הפיראט האדום' באור יהודה ביום שני בין השעות 10:00-09:00", תושבי העיר העידו כי מדובר בעובד החנות.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 6,474 מאומתים לנגיף הקורונה אובחנו ביממה שחלפה, ירידה מהשבוע שעבר. הנתון מסמן את המשך מגמת ההתייצבות בהתפשטות המגיפה, שמתבטאת גם בירידת מקדם ההדבקה ל-1.14, הנמוך ביותר מתחילת יולי.

אתמול נערכו 104,699 בדיקות לגילוי הנגיף, בשיעור חיוביים של 6.31%. מספר החולים הפעילים עלה ל-67,801, בהם 670 במצב קשה ו-108 מונשמים. מאז דווח לראשונה על קורונה בישראל, 994,615 איש אובחנו כחיוביים לנגיף. 48 חולים מתו ביממה האחרונה, והמניין הכולל עלה ל-6,830.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully