וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה חשוד ברצח הצעירה ברמלה

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 23:29

בן 37 נעצר בחשד שירה למוות בלורין מוסראתי ברחוב דני מס בעיר. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין שתי משפחות בעיר, ונחשד כי המתנקש חלף על פני רכבה, ביצע את הירי ונמלט. בעלה לשעבר נרצח גם הוא לפני כמה שנים

המשטרה הודיעה הערב (שבת) כי עצרה חשוד ברצח לורין מוסראתי בת ה-28, שנורתה למוות אמש ברמלה. החשוד שנעצר, בן 37, חשוד כי חלף על פני רכבה של מוסראתי ברחוב דני מס בעיר, ביצע את הירי ונמלט. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין שתי משפחות בעיר, כשבעלה לשעבר נרצח גם הוא לפני כמה שנים, וקרוב משפחתה נרצח בשבוע שעבר.

"כשהגענו למקום ראינו אשה כבת 28 מחוסרת הכרה", סיפר חובש מד"א שמעון פרש. "היא סבלה מפציעות חודרות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

לפני כשבוע, קרוב משפחתה של תפאל, חסאם מוסראתי, בן 23, נורה למוות מרכב חולף ברחוב החלוץ שבעיר לוד. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע פינה את הצעיר לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב אנוש, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

זירת הירי בה נרצחה צעירה ברמלה. 20 באוגוסט 2021. ., אתר רשמי
זירת הרצח ברמלה, אתמול/אתר רשמי, .

לפני כשבוע, קרוב משפחתה של תפאל, חסאם מוסראתי, בן 23, נורה למוות מרכב חולף ברחוב החלוץ שבעיר לוד. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע פינה את הצעיר לבית החולים אסף הרופא כשהוא במצב אנוש, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

אתמול במהלך היום, התרחשו מספר אירועי ירי נוספים ברחבי הארץ, בהם נפצעו בני אדם בדרגות פציעה שונות. מקרה אחד התרחש במועצה המקומית ג'דיידה-מכר בצפון, כששני תושבי המועצה נפצעו באורח קשה ובינוני מירי. גורמי רפואה שהגיעו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם למרכז הרפואי לגליל בנהריה. מקרה אחר התרחש בכפר בענה, שם נורה גבר בן 30, שנפצע קשה ופונה לבית החולים בנהריה כשהוא במצב יציב. הרקע למקרים והנסיבות להם בבדיקה.

לורין תפאל בת ה-28 שנרצחה ברכבה ברמלה. ., אתר רשמי
לורין מסראתי/אתר רשמי, .

מקרה נוסף אירע בחיפה, כשתושב העיר, בן 35, נפצע באורח קשה מירי ברחוב סעדיה פז. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו כשהוא במצב לא יציב לבית החולים רמב"ם בעיר. הרקע והנסיבות בבדיקה.

בכפר קאסם, שני בני אדם נפצעו באורח בינוני באירוע ירי. גורמי רפואה שהגיע למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

על פי מרכז אמאן, מתחילת השנה נרצחו 71 בני אדם בחברה הערבית בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 62 גברים ו-11 נשים. החודש נרצחו שמונה בני אדם מהחברה באירועי אלימות.

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully